Het Kringloop topic

Ik heb weer twee plantenpotten opgescharreld:

Van de onderste stonden er twee, ik wilde er maar één, maar ik mocht ze alleen samen kopen. Dat heb ik dus gedaan en ik heb de minst mooie van de twee meteen maar weer naar een andere kringloopwinkel weggebracht :woman_shrugging:

33 likes

Pff wat stom. Ik had m uit protest afgerekend en daar laten staan. Leuke potten!

1 like

Vandaag heel goed geslaagd bij de kringloop! Ben er bij 3 geweest en kringloop winkel Tilburg was toch echt wel favoriet! Wat een mooie grote kringloop!
Dit heb ik gescoord:

Bovenste twee bij kringloop Tilburg, onderste kaarsenhouder bij la poubelle in Tilburg.
Ook nog geslaagd voor kleren, deze wollen/cashmere jas:

Kleur komt is echt camel zoals op deze foto:

En ook nog een groot t shirt, te dragen als jurk en een broek die ik nog iets in moet nemen:

36 likes

Tof!!! Weet je het merk? In het huis waar ik nu woon is er ook zo eentje en mn ouders en ik willen er allebei eentje hebben, maar we kunnen het merk niet ontdekken

Ja, tof! Maar wat een lelijke foto’s zeg

2 likes

Gisteren ook weer eens naar de kringloop geweest. Een houten saladeschaal, drie antieke paraplu’s (tja, drie… maar ik kan dat voor 1,50 niet laten liggen), een wollen deken en een krukje. Die wil ik helemaal kaal schuren en lakken.

18 likes

Weet iemand toevallig of Kringloop Broers in Utrecht vandaag open is? Ik kan alleen de website van de winkel in Assendelft vinden…

Dankje! Ik zag dit idd al, maar kan nergens een website vinden dus wist niet of ik het kon vertrouwen. Maar dan ga ik het er gewoon op wagen denk ik :slight_smile:

1 like

Oh haha, ik wilde juist zeggen dat Google-openingstijden bij mij meestal niet kloppen. Ik kan het verder ook nergens vinden @Venco, dus denk dat de enige manier toch gewoon is om langs te gaan. Of even bellen na 11uur?

2 likes

Ja, slim. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken :nerd_face:. Ga inderdaad eerst even bellen!

1 like

Er werd niet opgenomen, en had geen zin om 25 minuten voor niks te fietsen. Dus ben even naar Wawollie geweest. Had een nieuw nachtlampje nodig, die heb ik gevonden!

19 likes

't vaasje op rechts, stond buiten na een vlooienmarkt in Keulen en mocht voor niets mee :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Voor 1.50 :smiley: Heb de laatste tijd een dingetje met van dit soort blogger/influencerboeken.

6 likes

Deze leuke set voor €3,-!

76 likes

ooooo :heart_eyes:

1 like

Weer een influencerboek-vondst :slight_smile:

8 likes

Buit van vandaag:

En nog een paar Bauer inlineskates voor €4,50

27 likes

Heb vorige week deze ladekast gekocht! Ik ben verliefd :heart_eyes:

36 likes

Mijn influencerboekenreeks heeft

een ongekende toevoeging. Wie wist dat dit boek bestond?

Daaronder Start2Run van Evy (over 10 weken ben ik gezond en fit) en een duurzaam/eco kookboek

7 likes

Dit vind ik echt een tof idee! Not sure voor mezelf, ik gebruik instagram niet meer. Maar hoe leuk zou het op een rijtje zijn hehe.

Alle voeding/kleding/make up tips testen en vergelijken ook. Iemand die nog Youtuber wil worden?

1 like