Het leed dat single zijn heet

Nou hier gaan we dan dames!
Deel hier alles wat je kwijt wilt over het single zijn.

Ik zal even aftrappen:

Ik had vorige week een belangrijk assessment op school. Toen ik thuiskwam in een leeg huis baalde ik wel even.Niemand om het mee te vieren.

Gisteren had ik een baaldag en dan is er niemand in wiens armen ik even kan liggen.

Ik wil mannelijke aandacht maar nee ook dat is er even niet.

Nou brand los!

5 likes

Moeten verhuizen, maar je mist een stel sterke armen :joy:

13 likes

Geen dromen delen met iemand, toekomst opbouwen met iemand waar je van houdt

5 likes

Met de winter in het vooruitzicht: niemand waarmee je gezellig knuffelend op de bank series of films kunt kijken.

11 likes

Ja dit. :cry:

2 likes

Hartjes voor de herkenbaarheid!

2 likes

Kerst en oud&nieuw in aanzicht. Ik kus mijn champagne glas dit jaar maar


10 likes

Soms kan ik een man ook wel missen maar als ik er dan aan denkt dat hij dan in mijn bed moet slapen en daar gaat liggen snurken
 no thANK YOU

11 likes

Kerst en O&N idd. En vriendinnen die relaties krijgen en die daardoor van de aardbodem verdwijnen. :frowning_face:

10 likes

Ja ik vind het vooral lastig dat ik m’n dagelijkse leven met niemand kan delen. Het is toch een manier van verwerken en ik kan soms zo malen over dingen, dan is het fijn als je van gedachten kan wisselen met iemand die precies weet wat er speelt


7 likes

Ja vooral dat laatste. En dan zeggen; ja het is een verplichting etc. :face_with_monocle: (klink nu zuur, niet iedereen is zo natuurlijk)

2 likes

Alleen eten/koken :roll_eyes:

3 likes

Ja! 1 vriendin van me heeft pas een relatie. En ze “moet” hem nu vaak zien.

Oh en misschien een gierige ergernis. Ik ga naar verjaardagen van stellen en koop dan dus voor beiden een cadeau van bijv 15 à 20 euro p.p. En dan krijg ik van dat stel óók 1 cadeau van 15 à 20 euro.

3 likes

Of vriendinnen die alleen maar over hun vriend kunnen praten :unamused:

7 likes

Ja help! Hou ik ook niet van.

Ik ben op dinsdagen altijd laat (na tienen) thuis. Thuiskomen in een donker koud huis is echt :-1:

4 likes

Ja alles is dan ‘wij’. Snap dat je in het begin graag bij elkaar bent, maar na een tijdje is het toch wel normaal aan om je vrienden/vriendinnen te denken?
Haha ja sorry dit zit diep; een vriendin die haar vriend als het ultieme doel ziet. Dat zelfs als hij haar belt en wij zijn aan het bellen, dan moet ik wijken :roll_eyes:

1 like

Of iemand kunnen appen om gewoon meteen je verhaal kwijt te kunnen, ook al slaat het niet perse ergens op. Kan dit ook wel met anderen in m’n leven, maar voel me soms toch bezwaard.

6 likes

Ik zag laatst kerstkaarten waarop stond: wij wensen je bla bla
Ik dacht alleen maar er is geen wij.

Maar indd alleen staan met o&n vind ik ook heel naar.

5 likes

Kerst en oud en nieuw vind ik ook echt verschrikkelijk inderdaad. Oud en nieuw nog erger dan kerst, met kerst ben ik standaard bij familie, maar met oud en nieuw zijn al mijn vriendinnen stappen met hun aanhang, ik ben de enige die vrijgezel is. Dus terwijl al mn vrienden zijn stappen zit ik thuis, oud en nieuw vind ik daarom ook echt de ergste dag van t jaar als vrijgezel.

7 likes

Vakantie hebben, dagje of nachten weg willen gaan maar niemand hebben, want iedereen werkt.

Ow en ( zomer) vakantie. Mijn moeder offert zich op haha maar ik zou ook graag eens met een man willen gaan.

4 likes