@Koalabeertje @Sjern Ik heb via Instagram ook echt heel veel nieuwe mensen leren kennen waarmee ik ook af en toe ‘offline’ afspreek. Het is niet zo diepgaand als mijn andere vriendschappen maar dat heeft sowieso ook wat tijd nodig. Ik heb al fijne vriendinnen maar die hebben het ook allemaal druk met hun gezin en vriend/man en ik miste vriendinnen met gemeenschappelijke interesse (
).
Via Instagram kwam ik in de buurt (lang leve locatie tags), veel andere hondeneigenaren tegen waarmee ik nu dus samen ga wandelen. Ik vind juist online ook veel kansen liggen hiervoor!
Edit: voor mij was dit dus honden maar als je fotografie leuk lijkt bijvoorbeeld zou je daarvoor ook mensen kunnen leren kennen via Instagram… En zo zijn er nog wel meer mogelijkheden, zoals Tinder inderdaad wat Sjern ook aangeeft 
En wat betreft de toekomst merk ik steeds meer om me heen dat mensen juist liever hun telefoon een avondje wegleggen, social apps verwijderen etc. Ik denk dus dat het de aankomende jaren ook weer meer terug zal gaan naar hoe het was…

en nou ja 't zijn heel aardige jongens maar 't verandert de dynamiek dus toch een beetje. Zij gaan volgende maand overigens met z’n vieren weg, was wel meegevraagd maar kon dat weekend niet, maar vind het ook niet zo erg, sla ik deze ronde dubbeldate + vijfde wiel even over 

en dat heeft dan echt niks met mijn familie te maken, want een gewoon diner samen vind ik hartstikke gezellig, maar met kerst is het opeens geen normaal diner meer. Iedereen zit in zijn beste kleren aan de nette tafel met fancy eten. En ook al vind ik mijzelf niet eenzaam omdat ik single ben, ik voel gewoon een bepaalde druk waardoor je er wel continu aan herinnerd wordt.
).
lijkt me echt super vervelend als iemand je de hele tijd aan het ontbreken van een partner moet herinneren. En helpt natuurlijk ook totaal niet mee dat in alle kerstfilms het maar om 1 ding gaat.

met mn ex had ik altijd twee eenpersoonsdekbedden maar nu heb ik een tweepersoons en ik weet niet meer hoe ik moet delen