Ik heb t maar weer gedownload en heb een paar matches gemessaged, even kijken of ze reageren en de vloek is doorbroken haha
Ohboyyyyy op Bumble kun je dus foto’s sturen en dat gaat NA TUUR LIJK bij mn 1e match al mis
Jeppp
Wow, mensen moeten natuurlijk doen en laten wat ze willen maar whyyyyy
Door jou gaat het bij mij ook weer kriebelen om Bumble er terug op te gooien. Maar momenteel ben ik zo extreem druk, ik heb niet eens tijd om spontaan te daten. Dan is de lol er wel snel vanaf, als je alleen kan praten.
Denk dat ik in december het er weer op gooi, wanneer het wat rustiger is en de belangrijkste deadlines gepasseerd zijn. Ik kijk er zelfs een klein beetje naar uit, haha.
Haha ik vind het wel mooi dat de ongevraagde dick pics die @perzikyoghurt krijgt, jou inspireren om het weer te downloaden
Hahahahah, niet de pics -echt complete afknappers zijn dat-, maar wil gewoon even die spanning van het daten, leuke mannen zoenen etc.
Andere mensen met mij die in het weekend ‘s ochtends alleen wakker worden verschrikkelijk vinden? En nog tips om je (als je veel te vroeg wakker bent) dan minder alleen te voelen? Het is weer zo ver…
Heb dit weekend zo zwaar zitten soggen. Heb eerder dan de planning Bum.ble er maar weer op gegooid. Heb een match met een leuke gast en hij is tweeling, maar ik raak door de foto’s steeds in de war van wie wie is en nu ben ik bang dat ik zijn tweelingbroer aantrekkelijker vind:joy:
Oh well, wel leuk tijdverdrijf dit😂
ja iehl, net als die reclame voor singles korting bij douglas. prachtig slank opgemaakt lachend met allemaal vriendinnen, lol hebben met elkaar op straat??? nee, met puistencreme ongeschoren alleen op de bank pratend tegen mn kat. dat is mijn single life.
Oh vreselijk, die ben ik nog niet tegengekomen hahahha
Ik wist niet eens dat dit een ding was.
Nou Bruna ik denk echt dat mijn single leven er een stuk beter op wordt als ik het boek van Guus en Dick met 10% korting mag kopen. Joechei
In België ja, in Nederland niet. Ik denk dat als het vlak voor Valentijn zou zijn, het er te dik bovenop zou liggen ofzo. Maar volgens mij is Valentijnsdag voor veel mensen zelf ook al wel singles day, haha.
Ja, alsof het iets is wat ervoor zorgt dat je geen volwaardig leven kan leiden. Ik heb daar echt een hekel aan
Graag een moment stilte voor alle zielige losers die altijd hun eigen boodschappen moeten tillen en het hele huishouden eigenhandig moeten bijhouden. Met regelmaat anderhalf meter bed in hun eentje moeten verwarmen. En als ik een jurk aandoe moet ik zelf de rits dichtdoen!!! Heb meelij.
Edit: haha ik zei moment, geen minuut. :s
Je vergeet het belangrijkste: niemand om wc papier voor je te pakken als je op de wc erachter komt dat het op is. Maar waarschijnlijk ook niemand die lege rolletjes niet vervangt. Hm…
Oooooh man, hoe kan ik die vergeten. Wie o wie veegt je kont af als je single bent.
Die condooms rechtsonder?
Vriendin dat is nou juist precies wat ik niet gebruik in mijn single periodes