Wow wat handig dat die maten op je kleed staan aangegeven! Ik moet altijd maar weer schuiven omdat ik te groot/te klein heb gelegd…
Ja super handig ding!
Lijkt me echt een leuke! Veel plezier
Ik heb hier even een dip qua puzzelen. Ben begonnen aan die donkere beauty and the beast puzzel maar ik stel het telkens uit om hem te maken. Ben blij dat het nu al wat langer licht blijft. Komt vast wel weer die drive!
Ik heb de New York versie gevonden, alleen de doos matched niet met de daadwerkelijke puzzel. Mijn vriend en ik hebben de theorie dat ze hem hebben moeten aanpassen maar dat het te duur was om ook de puzzel aan te passen. Vet raar haha, het plaatje matcht verder wel gewoon. Het was geen wasgij.
Nee, dat hoort zo. Die vrouw en man zijn toeristen die allerlei stedentrips doen. En dan is het onderdeel van de puzzel waar zij op staan altijd net iets anders dan het voorbeeld op de doos. Wel een beetje a la Wasgij dus.
Hier was dus de haring niet goed meer, die ze aanpakken uit het kraampje. En dan wordt die man ziek.
En bij mijn puzzel was er een aap ontsnapt, ik was het alweer vergeten.
Wat een gave afbeelding!
Deze is leuk! Duimen dat-ie compleet is
Bij de Kruidvats bij mij in de buurt hebben ze deze puzzels niet, net nog speciaal langs eentje verderop gereden maar helaas
M’n vriend en ik gaan dit weekend deze samen maken, 1500 stukjes:
Nou nou dit is wel hamsteren next level
Hahaha ja klopt maar dat is wel echt puur toeval dat ik dit nu doe, ik was gisteren toevallig in de stad
Wat is de beste webshop voor puzzels? Gewoon Bol?
Edit: oeps per ongeluk geciteerd! Bedoelde het als een algemeen bericht
Oke maar ff nog twee puzzels gekocht voor als dat straks twee weken niet kan.
Grapje. Wilde deze al langer hebben en nu waren ze een mooi prijsje.
En Amazon heeft nu een Nederlandse website
Yes! Let wel op dat als je Prima hebt via Duitsland, dat je dit moet omzetten naar Nederland. Vind ik nog steeds een beetje stom, maar goed.