Het legpuzzel-topic

Ik maak nu weer een Disney-puzzel:

5 likes

Wat is de beste webshop voor puzzels? Gewoon Bol?

Edit: oeps per ongeluk geciteerd! Bedoelde het als een algemeen bericht :slight_smile:

Oke maar ff nog twee puzzels gekocht voor als dat straks twee weken niet kan. :nerd_face:

Grapje. Wilde deze al langer hebben en nu waren ze een mooi prijsje.

8 likes

En Amazon heeft nu een Nederlandse website :cheer:

Yes! Let wel op dat als je Prima hebt via Duitsland, dat je dit moet omzetten naar Nederland. Vind ik nog steeds een beetje stom, maar goed.

Ik durfde nooit via de Duitse variant te bestellen (ivm geen Duits kunnen en dat leek mij niet zo praktisch als er problemen waren met m’n bestelling), dus ik denk dat dat niet voor mij geldt.

Ben naast het aanbod puzzels vooral heel erg excited over het aanbod adventskalender dat Amazon altijd heeft hahahaha. Maar dat is een beetje off-topic.

1 like

Dat snap ik helemaal! Al hadden ze tegenwoordig al vrij snel een vertaling klaar staan.
Als ik een probleem heb met mijn bestelling doe ik gewoon een berichtje in het Engels op twitter. Daar helpen ze ook echt goed!

Ik heb nog 4/5 puzzels op voorraad maar zit nu toch weer te scrollen. Woops.

1 like

Oke klaar voor de lockdown :heart_eyes:

8 likes

ik word g e k

11 likes

Ooo die Winnie is zo schattig!!!

1 like

Zo ziet het er hier ook vaak! ik heb vorige week deze bakjes gekocht van de hema, en gaat tot nu toe best goed. Doe telkens stukjes er in, deksel er op en zo verder.

wilde eerst z’n puzzelstukjes verdeler kopen maar schijnbaar zitten daar allemaal geen deksels op. zo raar.

1 like

Dit topic gaat weer boomen de komende weken :grin:. Ik heb een aantal weken niet gepuzzeld, maar nu m’n huisgenoot naar z’n familie is vertrokken, kan ik de eettafel claimen (daar eet ik zelf nooit aan).

4 likes

Yesss ik heb ook een Disney puzzel besteld. Komt vanavond binnen dus dan ga ik er gelijk mee aan de slag.

Ik heb intussen al 2 vd 5 puzzels af die ik afgelopen donderdag had gekocht :innocent: Het is dus niet genoeg voor 3 weken haha.

Je kan gewoon in het Engels mailen naar de Duitse Amazon. Soms zelfs een Nederlands antwoord teruggekregen, haha!

1 like

Die van Pooh heb ik mijn moeder gegeven, maar ik wil hem ooook! Zo cute!

Iemand dit al eens geprobeerd? :rofl:

Ik heb wel eens met een puzzel in de hand gestaan waarvan beide kanten bedrukt waren. Echter, het was aan beide kanten ook nog eens dezelfde print. Heb 'm dus maar laten liggen want zoiets kan alleen maar voor heel veel frustraties zorgen denk ik :sweat_smile:

3 likes

Wou al een tijdje beginnen met puzzelen en nu met de coronatoestanden leek het me het ideale moment dus heb De Sterrennacht van Van Gogh in huis gehaald!

1 like

Oh jeetje, ik heb die ook gelegd en als ‘ervaren’ puzzelaar vond ik die verschrikkelijk. Heb hem op een gegeven moment op vorm gemaakt ipv op beeld. Hier boven staan mijn frustraties nog wel ergens :see_no_evil:

Oh no
 Gelukkig heb ik wel zeeën van tijd hiervoor :sweat_smile: En een partner die kan helpen!