Het legpuzzel-topic

Waaauw! Wel echt super mooi!

Bij de Kruidvat gehaald voor 3 euro, echt goeie kwaliteit deze keer. Was niet heel moeilijk overigens

13 likes

Oeh ik ben benieuwd naar je puzzel van Frida Kahlo!

1 like

Ik vond dit een hele leuke puzzel om te doen!
Edit: sorry hij is op de kop.

7 likes

19 likes

Puzzel die mijn vriend kreeg van de bloedbank na X aantal keer doneren.

23 likes

Mijn eerste puzzel ooit (als volwassene dan haha) afgemaakt. Mega mooie plaat maar kwaliteit was mwhah. Wie heeft aanraders voor een puzzel een beetje in deze vintage vibe? Hoeven niet perse planten te zijn

24 likes

wow gaaf! Waar is deze van?

1 like

Van Ravensburger!

Net afgemaakt. Nu begonnen aan de wacky water world

10 likes

Samen met de 6-jarige een puzzel van 500 (xl) stukjes gemaakt. Hij leek me makkelijk maar 't was toch best lastig qua kleuren!

12 likes

Ik heb in het verkooptopic een aantal puzzels gezet die ik wil verkopen. Ook een puzzelmat en een puzzelstandaard!

Ik dacht ik ken deze print ergens van, maar hij hangt dus aan mijn muur haha. Wel iets anders zie ik:

Samenvatting

2 likes

Actie bij Deen!

3 likes

Wow, dat is wel heel goedkoop. Jammer dat we hier geen Deen hebben.

Haha ik heb echt 3x moeten kijken en vergelijken wat er nu anders was :rofl:

1 like

Ik heb afgelopen week 2 puzzels besteld bij bloompost. Via de ING rente punten waren ze maar 7 euro en dan nog 2,95 verzendkosten.

De groene is al bijna af, vind hem heel tof!

@greenie misschien ook iets voor jou?

18 likes

Ik puzzel nooit maar ik ben samen met mijn vriend (of ja ik vooral) een puzzel aan het maken van 2000 stukjes. Het gaat best aardig haha en ik vind het ook nog eens ontspannend. Niet verwacht, ik ben slecht in dingen afmaken maar nu moet ik doorzetten van mezelf haha

1 like

Heel leuk. Hoeveel stukjes?

Aah ja deze zijn super leuk! En ik heb ook nog allemaal ing punten staan dus ga ze direct bestellen :ok_hand:t3: