Het legpuzzel-topic

Volgende week ben ik jarig en vandaag kwam er al iets binnen. Ze doen allemaal heel geheimzinnig, maar volgens mij zit er een puzzel in :grimacing:

2 likes

Weer een puzzel af :blush:
Deze was van Ravensburger, wat een verschil met de King puzzels!

10 likes

Wereldwonder! Hij is eindelijk af! :tada::tada::tada:
Althans… er ontbreekt een stukje. Heb ik weer hoor. Maar iig blij dat dit klote ding af is. En nu rechtstreeks de prullenbak in

5 likes

Omfg ik ben zo blind. Whahaha helemaal op de grond alles lopen speuren. Je bent mijn held :pray:t2:

9 likes

Ik heb ook de plantenpuzzel via de ING gekocht. Superleuk om te doen en mooie plaat.

8 likes

Hoe is de kwaliteit van de puzzel? Blijven de stukjes mooi?

Ik heb hem cadeau gekregen, volgens mij via bol maar daar zie ik het nu niet meer staan…!

1 like

Met een nieuwe puzzel bezig maar ik kom echt niet vooruit :cry: Alles ziet groen of bruin en ik weet gewoon niet hoe te beginnen

9 likes

Ja, ik vind van wel! Het is goede kwaliteit. :slight_smile: En de kleuren zijn ook mooi en helder.

1 like

Ik kreeg net mail van Bol dat deze puzzel weer op voorraad is, ik heb hem inmiddels al maanden in huis haha. Misschien dat nog iemand deze zocht/leuk lijkt:

2 likes

Heeft iemand toevallig tips over hoe je de lucht het beste kunt aanpakken? :pleading_face: Gelukkig zitten er wat wolken in maar jeetje.

Wat ik meestal doe is de stukjes verdelen in tweetand, drietand en de ‘gewone’. Haha ik weet eigenlijk niet hoe je die stukjes noemt :sweat_smile: En dan een beetje gaan passen en later zie je sneller welk ‘tand’ er hoort te zitten

3 likes

Vandaag heb ik deze puzzel gekregen, ben er heel blij mee :heart_eyes: Als je goed kijkt zie je de fee in de regenboog

11 likes

Ooh ja dat kan natuurlijk ook nog, naast op kleur sorteren, dit voegt echt wat toe, thanks!

1 like

Wow idd, maar wel een hele mooie! Zijn het 1000 stukjes?

Ohh die had ik ook geprobeerd, maar weggegeven nadat ik er compleet gefrustreerd van raakte (was mijn eerste legpuzzel ooit). Heb nu net een Jan van Haasteren van 500 stukjes gemaakt en dat was echt top. Een lelijke puzzel, maar zo leuk om te maken.

Ohhh heb zo lang over deze gedaan :zipper_mouth_face:

1 like

Dat scheelt gelukkig, anders was het wel een hele klus met al dat blauw :grimacing:

Hebben jullie deze al gezien?

6 likes

Hahahaha respect, ik heb die puzzel opgegeven