Heb echt een jankdag vandaag. Ik zou over 4 weken een hamsterpup krijgen, maar kreeg gisteren te horen dat het hele nestje is overleden, dus dat is nu uitgesteld. Nja niks heftigs, maar keek wel echt uit naar een nieuw huisdiertje, want ben zo alleen. Zit sinds januari 24/7 alleen thuis en heb bijna geen sociale interactie meer. Vriendinnen van me werken in sectoren waarbij ze gewoon druk zijn nu en ik mis gewoon het lekker kletsen over koetjes en kalfjes met mensen. Mn leven is momenteel best wel inhoudsloos en ik vind dat gewoon heel moeilijk nu. Elke dag is hetzelfde, ik zit in bed te leren voor tentamens, maar dat lukt niet en dan ben ik weer gefrustreerd en dan heb ik weer een hele dag niks zitten doen. Ik ga nog wel 2/3x per maand een middag bij mn werk langs om daar te kletsen, maar dat vult de week ook niet echt.
heb eigenlijk gewoon behoefte aan een virtuele knuffel en ik vraag me af of mensen dit herkennen (vast, maar wil er graag even over praten/ventileren met mensen, daarom post ik het nu)