Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Via unidays ofzo heb je altijd 10% studentenkorting bij Docs.

Heeft hier iemand premium van Spotify gratis? Was dat opzeggen na 3 maanden snel/makkelijk te doen zonder gedoe? Wie heeft het daarna echt genomen (of doe je het dan … sneaky onder ander account). Tell me… ik twijfel.

Ja premium opzeggen is heel goed te doen! Je kunt het meteen na het afsluiten van je abonnement opzeggen en dan heb je gewoon nog 3 maanden recht op premium. Ik heb zelf niet altijd premium, alleen als er een aanbieding langskomt waardoor het geen 10 euro per maand kost, want zoveel gebruik ik het niet. (Als je student bent kun je premium afsluiten voor 5 euro per maand na je proefabonnement trouwens.)

1 like

Heeft iemand een zalando kortingscode?

Geen idee of het hier thuis hoort maar ik heb een uitnodigingslink om aan te kunnen meldenp voor Best Secret (gratis app vergelijkbaar met Zalando Lounge)

Is slechts voor eenmalig gebruik dus de eerste heeft geluk:

Hallo, hiermee stuur ik jou je persoonlijke uitnodigingslink om lid te worden van de exclusieve modecommunity BestSecret. Klik erop en meld je snel aan, zodat je toegang krijgt tot de winkel. De link is maar 48 uur geldig!

Ik ben op zoek naar een Zalando kortingscode, iemand nog 1 in de aanbieding?

Iemand een zalando kortingscode

Heeft iemand een code van Fonq die hij of zij niet gaat gebruiken? Ik krijg ze vaak in m’n mail maar ze zijn altijd maar kort geldig.

Ik heb een code van 10% op meubels, verlichting & woonaccessoires. Pm maar als je die wilt hebben!

Het gaat om een pan, dus dank je maar gaat niet op.

Ik heb twee kortingscodes voor yoursurprise.
Eentje voor 10% (geldig t/m 08-05)
Eentje voor 5 euro (geldig t/m 25-05)
Iemand die ze kan gebruiken?

Heeft iemand toevallig een kortingscode van Zalando / Wehkamp waar je niets mee doet? :blush:

Heeft iemand misschien voor mij een zalando kortingscode? :innocent:

Heeft iemand een zalando kortingscode voor mij?

Volgens mij geeft Zalando geen persoonlijke codes meer uit. Ik krijg ze nooit meer en zie er zoveel mensen om vragen en nooit antwoord.

Ik kreeg er een omdat ik al heel lang niets had besteld, maar die heb ik gebruikt! Maar ze doen het nog wel dus :slight_smile:


Mac heeft vandaag 25% korting

20% korting vanaf €75,— bij about you
Stuur mij een pb bij interesse

Heeft er iemand een kortingscode van na-kd? Ik weiger de influenza’s te steunen.

Pm mij voor een Zalando code! €20 vanaf €75, geldig tot 31/05.

Edit: is weg!