Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Heeft iemand een kortingscode van Zalando voor mij? :sweat_smile:

wie spaart ook koopzegels bij AH? ik was al begonnen met digitaal sparen maar had thuis ook nog een bijna vol boekske en nu heb die vandaag over laten zetten op m’n app! dat was een heel gedoe dus als je dat ook moet doen, ga even wanneer je geen haast en honger hebt naar de servicebalie haha
ze staan daarna wel gelijk bijgeschreven op je app.
ik heb er echt zin in, ga denk ik 1 keer per jaar cashen.
doe voor ongeveer 100 euro per week boodschappen dus gaat lekker snel :money_mouth_face:

Kan je cashen voor geld of moet je het omzetten in andere boodschappen?
Ik weet dat het rendement goed is en omzetten in boodschappen is het besparen van cash, maar het trekt mij net niet genoeg ofzo :sweat_smile:

Nee je kan wisselen voor cash. Ideaal om te doen voor de carnaval, voor je vakantie of voor de decembermaand bijvoorbeeld.
Ik doe het niet echt vanwege het rendement (het lijkt me onhandig om tienduizenden euro’s in koopzegelboekjes te hebben) dus dat argument van je krijgt meer dan bij de bank gaat niet op vind ik.
Het is wel handig om ongemerkt wat te sparen en af en toe “gratis geld” te kunnen krijgen. Als je voor ongeveer 100 euro per week boodschappen doet, doe je ± 6 weken over zo’n boekje en kan je toch 1 keer per jaar 400 nogwat euro ophalen.

Ja, het is wel een goede deal ja, maar wel alleen als de appie je vaste supermarkt is en je geen andere opties hebt. Als je in de buurt een super hebt die goedkoper is dan je daar beter ke boodschappen doen. Het is mij nog te vroeg om daar een wiskundige formule op los te laten. Misschien later vandaag :joy:

Ja precies, ik ga sowieso naar de appie. Het kan ergens anders misschien goedkoper zijn maar dat betekent niet dat ik daardoor tevredener ben.
Bij andere winkels zoals plus en jumbo heb je soortgelijke dingen hoor.
Het werkt ook alleen als je een beetje substantiële boodschappen doet… als je dagelijks gaat en voor 5/6 euro dingen koopt tikt het niet echt aan denk ik

Ja ik doe het ook! Maar ik doe nooit echt veel boodschappen, maar ik vind het gewoon leuk om te zien hoe het opbouwt en vind dat interessanter dan het geld eigenlijk

1 like

Ja het geld is gewoon een leuke bijkomstigheid

1 like

Wij sparen ook al jaren zegels. Daar krijg je ten minste nog 6%. Bij de bank bijna niks.

We hadden nu 14 boekjes liggen en je kunt ze ook inleveren bij de kassa op mee te betalen en dan krijg je de rest contant uitbetaald.
Dat doen we nu zodat we cash hebben voor vakantie (Duitsland is geen pinland)

En door met digitaal sparen!!

Wooow 14 boekjes. Lekkere opbrengst!

Kan echt hard gaan. En best confronterend hoeveel je uitgeeft aan eten :laughing:

1 like

Wij hebben er van de jumbo nu 26, bizar

1 like

afbeelding

Dit is wel een leuk overzicht. Waar kun je het beste sparen!

Pfffff snelle edit. Ik plakte gewoon en dat was nog de veenmol. Sorry als iemand dat zag

2 likes

Vanaf vandaag start de Zara sale in de app. De prijzen kun je al zien.

T-mobile stopt met punten verzamelen en ik had er nogal wat. Maar bijna alles was al niet meer beschikbaar dus nu heb ik een zooitje kortingsbonnen waar ik toch niks mee doe.

Iemand interesse in:

10 euro korting bij wijnvoordeel (je moet wel een bestelling van 40 euro doen) tot 30/9
50% korting op een starterset van Parfumado 30/9
25% korting op je eerste bestelling bij Oot tot 31/7 (is granola)
50% korting op scheerpakket ‘The Set’ van Boldking tot 31/8 (en daar heb ik er nog 1 van 30 procent tot 10-7, beide alleen voor nieuwe klanten)
50% korting op oplaadproducten van Xtorm tot 31/8

Oja, mochten er meer mensen interesse in dit gedoe hebben, mijn man heeft ook nog een account waar ik ze op kan halen.

Ik heb nog twee kortingscodes voor 25% korting bij Aboutyou bij minimale besteding van 75 euro. Hebben mensen interesse? Geldig t/m 30/06

Heeft er iemand toevallig nog een code voor cinnabun? :grin:

Heeft iemand nog digitale albert heijn bakjes zegels?

Inmiddels eentje gevonden, voor de liefhebbers: CINNABONLOVE

Enjoy :smiling_face_with_three_hearts:

Link

Hier hebben ze ook altijd een goede deal!

1 like