Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Iemand toevallig nog 2 (digitale)spaarkaarten van de AH Efteling actie?

Ja! Heb je een link, dan geef ik ze je.

Aah super!!
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/17/5b408c2b-e84c-432a-adde-57a2ce5c5485

Je hebt ze! (Had er vier en heb ze allemaal gegeven, want ik ga niet naar de Efteling).

Aah ik zie het super! Dankje!!

@Calypso, het delen van kortingscodes waar je zelf beter van wordt, is niet toegestaan. Zie huisregels.

Oeh ik zoek toevallig net een kortingscode voor Parfumado. Dus mocht je deze nog hebben heel graag :smiley:

1 like

Heb je pb gestuurd!

1 like

Parfumado is echt leuk!!! Ik heb het door @Karl_Lagerfeld

1 like

1 like

5 likes

Ik heb hellofresh genomen voor een week, zijn er nog mensen die een code willen?

Heeft iemand toevallig een kortingscode van Picnic?

Ik! Stuur je een PB :slight_smile:

Bedoel je de vriendenkorting??

Geen idee eigenlijk, was gewoon benieuwd of er uberhaupt een code was. Had heel mn mandje volgegooid en schrok er toch een beetje van haha :joy:

Hahaha same, altijd bij picnic, in het hele begin was het veel goedkoper na mijn idee. Zaten we voor 125 euro aan de echt basic dingen, nu al vaak €200. Blegh, als je mij een privé befichtje oid kan sturen kan je onze vriendenkortingscode voor €5 korting wel krijgen haha!

1 like

We kunnen pannen sparen bij de appiee!! Iemand ervaring met pannen van dat merk??

Jaaa ik wil ze! Ze zien er zo mooi uit. Maar voor 1 pan 600€ boodschappen. Koekkoek

ja ik zit sowieso rond de 90 euro per week en dan heb je wel 3 maanden de tijd dus ik red het denk ik wel.
vaak heb je ook extra acties en kun je bij aanbiedingen extra zegels krijgen.

de vorige actie met de glazen begonnen ze met digitaal sparen en heb ik me heel vaak gedragen als digibeet bij de servicebalie die het allemaal niet snapte en zoveel dubbele zegels gekregen van die aardige jongens en meiden.

1 like