Uhhhhhh wellicht staan de twee los van elkaar maar toevallig is het wel. Wat die beestjes zijn, geen idee…
Is dat gelige in de grond ook trips?
Gezien de hoeveelheid op je plant denk ik wel dat je andere planten ze ook hebben. In de avond kun je ze vaak beter zien en de volwassen trips zijn bruinig/zwart en iets groter. Zou goed kijken en sowieso is de trips niet in een keer weg van je plant. De larven en eitjes zitten in de pot grond. Trips zijn echt heel vervelend en lastig om helemaal weg te krijgen als je ze eenmaal hebt.
Even een foto maken voordat ik hem weer ga bij knippen. Dit was één van mijn eerste planten die ik ong 2 jaar geleden heb gekocht.
@Twijfelaar en @Appelflap, hoe blijven die planten bij jullie zo blij ondanks dat ze zo lang worden? 
Goede vraag
Sorry ik heb echt geen idee
Zwanenkruid? Peperomia rotundifolia
Dischidia?
Mischien de soort plant, want de meeste planten gaan veel minder goed😅
Ik denk inderdaad deze!! Bedankt!! 
Mag ik vragen hoe je aan deze plant komt? Ben echt verliefd
Zo tof. De tante van mn ex heeft ooit een pannenkoeken stekje van mij gehad en hij ziet er nu zo uit. Vind het zo leuk om te zien.
Te gek!! Ik hoop echt dat hij het volhoudt zo en niet afbreekt, als het mijn plant zou zijn zou ik toch wel een spreekwoordelijk traantje laten als dat gebeurde.
Het witte is niet wat wollig/fluffy, anders lijkt het net schimmel.
Srry geen idee. Heb wel keer schimmel in zo’n soort plant gehad dus heb hem toen laten uitdrogen
Snotterig door teveel water misschien?
Misschien wolluis? Dat wollige lijkt wel een beetje op het ‘nest’ dat ze maken.