Nou het is gebeurd hoor:
Ik heb trips 

Net voordat ik op vakantie ga
ga me nu echt zorgen maken
Nou het is gebeurd hoor:
Ik heb trips 

Net voordat ik op vakantie ga
ga me nu echt zorgen maken
Volgens mij is hij aan het rotten
gecondoleerd
ik ben er ook net achter gekomen dat ik trips heb 
Yep, hier ook trips overal! Is het tripsseizoen of zo? Ik heb vorige keer goede resultaten geboekt met spiritus + groene zeep, dus nu weer gedaan. Hopelijk overleven mijn planten het 
Ben niet echt een ZZ liefhebber maar net kwam ik de raven tegen en die is toch wel echt mooi! Dus die mocht mee naar huis 
Op aanraden van iemand hier toch maar mijn monstera variegata verkocht aan een mooi prijsje
Ben opgelucht dat ik me er geen ‘zorgen’ meer over hoef te maken en ik koop er nog wel eens eentje als de prijzen over een paar jaar instorten haha
Ja idd te veel water, het is een vetplant dus die heeft echt niet veel nodig. Rot is volgens mij onomkeerbaar.
Help me pls ik zit aan m’n tweede stippen begonia en de bladeren blijven maar uitvallen, wat doe ik fout 
Ik vind aloë vera echt lastig, ik weet dat ze weinig water willen maar altijd als ik wat geef lijkt het juist bergafwaarts te gaan
Ja ik had ook een keer een bon gekregen maar doe mij maar een bon van een tuincentrum. Inderdaad duur en suf met die namen.
Ik heb laatst heel lief een bon van een tuincentrum gekregen. Heb alleen geen auto en de dichtstbijzijnde zit 55m met het ov verderop
lief, maar echt zo’n cadeau van mensen met een auto.
Welke plant is dit?? Supermooi
Volgens mij is de naam scindapsus pictus
Heeft iemand een idee waarom mijn monstera er zo lullig bij staat? Ik heb afgelopen week gecheckt op wortelrot en dat is het niet. De grond is licht vochtig en ik zie geen trips meer.
Wat is er mis mee? Ik zie het niet
De bladeren krullen steeds meer om naar beneden terwijl deze eerst veel rechter stonden.
Ik denk dat je iets meer water moet geven. Bij mij hangen de bladeren als de grond iets te droog voelt, na water staan ze meer rechtop.
Ik heb mijn zebrina denk ik verzopen.
Ging zo goed en had ineens 4 nieuwe bladeren erbij, maar nu worden ze allemaal langzaam geel en sterven ze. Helpt het om nu ff geen water meer te geven?
@Lula volgens mij ben ik de burrito plant aan het killen. Ik ga ‘m even heel goed uit laten drogen want ik denk dat ik ‘m verzuip 
1x in de week/anderhalve week ‘n bietje. Maar hij voelt nu wel te nat denk ik
waarom ben ik zo?!
Nou m’n eerste spint plant is een feit. Baalmomentje!