Sowieso alle plantentips van Sereen skippen. Dat mens doet spontaan alsof ze een expert is met 2 maanden gesponsorde plantenervaring.
Ik weet dat ze in kassen soms CO2 aan de lucht toevoegen, omdat daar weinig luchtcirculatie is, de planten de CO2 uit de lucht opnemen, en er dus een tekort kan ontstaan. CO2 toevoegen aan je water om dat aan je planten te geven… ik vraag me af of planten überhaupt via hun wortels een gas kunnen opnemen, en of dat gas wel bij die wortels komt.
Verder wat @WhereTheLightIs zegt, in Nederland voegen we geen fluoride toe en chloor ook niet. Sereen heeft duidelijk weer wat Amerikaanse vloggers zitten kijken.
Wat betreft regenwater: regenwater heeft weinig mineralen, wat gunstig KAN zijn voor een plant als deze een overschot heeft aan bijvoorbeeld kalk. Ik gebruik het vooral omdat ik het leuk vind om het op te vangen en opnieuw te gebruiken, maar het is absoluut geen must.
@AshKetchum cute!! Ik vind die crassula ook zo leuk. Waar heb je besteld? Show maar als ze binnen zijn