Heb je nu niet veel dezelfde planten ontvangen?
Ik vind de dracaena juist een heel dankbare plant net als de ZzZzz nog wat iets met een Z-tje, haha. Zamio� Deze planten vragen bijna geen aandacht en doen ondertussen lekker hun ding. Heerlijk is dat. Toevallig heb ik gisteren mijn Zz-plant omgepot en wat ongevraagde maar hoognodige liefde gegeven. Bij mijn dracaena zie ik trouwens wel groei. Het is zeker een matige groei maar als je bovenop kijkt zie je als het goed is wel de vorming van nieuw blad.
Ik zie bij de ZZ plant echt heel duidelijke groei. Je koopt ze als babyās en een maand later zijn ze een meter lang, bij wijze van spreken. Ik moet ook niet liegen, ik zie wel nieuw blad bij de dracaena, maar geen groei in de hoogte/breedte.
Zo snel groeit mijn ZZ niet. Maar toen ik hem gisteren uit de pot haalde, zag ik dat de wortels helemaal onderin de pot zaten al. Dus hij had waarschijnlijk wel behoefte aan meer ruimte. Hij mag groeien van me in ieder geval, ik ben benieuwd of hij dat ook gaat doen nu.
Zie nu dat ze bij plantje.nl ook een Anthurium Clarinervium hebben . Waarom zie ik dat nu pas? Had hem tegelijkertijd met een andere bestelling kunnen doen. Ga ruzie krijgen met mijn vriend als ik nu nog meer planten voor binnen koop vrees ikā:joy:. Mag van hem alleen nog planten voor het balkon kopen. Hij werkt thuis dus kan ook niets onopgemerkt het huis binnen smokkelen. Alhoewel hij het dan meestal binnen een uur ook al opmerkt. Waarom heb ik geen man die dit soort dingen niet ziet? Lijkt mij heerlijk. Als het eenmaal op de juiste plaats in een leuk potje staat kan hij er dan wel weer meestal vrij snel aan wennen.
Haha ahh ik ga voor je duimen dat ie snel komt!!!
@Twijfelaar Valt erg mee! Heb er 3 dubbel en die gaan naar mān moeder
Kreeg je eigk dag vantevoren mailtje dat die verzonden was?
Ja! Alleen deed mān track en tracecode het pas toen ie al bezorgd was haha
Dummies?
Mijn bestelling bij plantje is vandaag binnen gekomen maar dit trof ik aan toen ik de doos opende:
En er lag ook nog een plantje ónder dat stuk karton waar ze in vast horen te zitten. Dus heb maar contact opgenomen⦠Nogal balen dit.
3 van de 5 planten zijn helemaal geknakt en beschadigdā¦
Oh wow, wat jammerā¦
Goed dat je contact hebt opgenomen!
@Evi @Lula
Vorig jaar had ik ook een bestelling gedaan en daar was ik juist zo tevreden over haha. Maar ik moet binnenkort wƩƩr een bestelling doen want heb een giftcard die ik vergeten was te gebruiken Dus als iemand hier leuke tips voor planten heeft hoor ik het graag!
Dir had ik ook maar kwam door de bezorger (gls) Hij had de doos op de kop vast ondanks de mega pijl en toen hij hem bij mij neerzette in de gang deed hij de doos soort ābackflippenā zodat de pijl boven kwam.
Damn girl 60 ekkie
Dit is plantentopic zonder omg reacties
Hahaha je hebt helemaal gelijk, my bad
Ik ben benieuwd hoe de daadwerkelijke plant er uit ziet, prachtig is die!! Ik heb er laatst een stek van gekocht via marktplaats.
Laatst = zondag, maar tot nu toe leeft hij nogā¦
Maar, ik heb er 30 euro voor betaalt, het is een gewortelde stek en ik kreeg hem met pot en al!
Een van mijn dracaenaās uit de kneusjesbox is overleden na drie weken. Hij was bij aankomst al helemaal kleddernat. Heeft nu al zijn blaadjes in drie dagen tijd laten vallen en de stam is helemaal zacht. Denk dat die is verzopen.
Ai, wat kut. Wil je 'm nog een kans geven, of ga je de dracaena weggooien?