Ik heb ook net een mail! Heb 'm de 24e besteld en zou hem de 9e krijgen.
Ik ga echt heel hard lachen als ik een dubbele box krijg. Mijn vriend zei van de week al: “Het wordt hier wel een beetje vol…”
Ik heb ook net een mail! Heb 'm de 24e besteld en zou hem de 9e krijgen.
Ik ga echt heel hard lachen als ik een dubbele box krijg. Mijn vriend zei van de week al: “Het wordt hier wel een beetje vol…”
Hahahahah ja ik! Ok dan moet ik maar niet meer te veel klagen over de vertiefde manier van verzenden als ik dubbel heb gehad 
Zaten ook zo goed als exact dezelfde planten in beide dozen. Alleen in eentje zat nog een dracena of hoe noem je dat
Ik ook net bevestigingsmail! Dus ik verwacht hem morgen!
Ja deze heb ik ook gehad!
Maar nog geen bevestogingsmail.
De track en trace staat nog steeds op ‘data ontvangen’
Mijn bestelling komt ook morgen!!
Ja mijne ook!! Was ook op 8 mei gepland!!
Bij mij is die ondertussen aangepast naar levering op 8 mei 
Ik dacht al even dat ik gek was geworden. Die van mij zou vanmorgen komen tussen half 10 en half 12. En nu ineens morgen.
Wat kan dit zijn? Gele bladeren betekenen vaak te veel water, maar ze zijn zo random!
Die in m’n hand is er al af gevallen, en er worden meer bladeren geel. Het is een monstera adensonii trouwens.
Waarom is die pot te groot? (Planten noob hier😅)
Welke bladeren worden geel, zijn het oudere bladeren, of juist jonge bladeren aan het uiteinde van de stengels? Zo op het plaatje ziet hij er verder heel gezond uit juist!
Als alle bladeren gelig beginnen te worden gaat er iets niet helemaal goed, als er zo af en toe een oud blad helemaal geel wordt en eraf valt is er weinig aan de hand.
Degene die er af viel was al redelijk oud, dus dat zou dan normaal zijn, maar op de steel verder worden ook een paar bladeren geel, daar maak ik me zorgen over! Ik heb hem net verpot, misschien moet hij even acclimatiseren.
Wat mooi Suus!! 
M’n kneusjesbox is wel vandaag binnengekomen (officieel 8 mei). Ik weet nog niet wat ik er van vind, ga denk een hoop weggeven.
Bedoel je dat dit gebeurde nadat je hem verpot hebt? Dan zou het daarmee te maken kunnen hebben.
Anders kan het ook nog dat hij teveel licht krijgt. Mijne houden van schaduw
Die van jou is iig netjes bezorgd! Heb het idee dat er in vrijwel elke doos hetzelfde zit. Ik had deze ook allemaal (dubbel dus ook haha) behalve die rechts onderin op je plaatje.
Ahh wat een leuke, ik ben nu juist in de verleiding om hem te bestellen want heb er nog maar 1 van deze haha. Maar mn vriend vindt dat we al teveel planten hebben…
Ik ben op zoek naar een grote binnenplant om aan mijn broertje te geven. Hij woont sinds kort in een oude basisschool en heeft dus veel ruimte, hoge plafonds en veel raam. Ik zit te denken aan een bananenplantachtige dingen, maar misschien hebben jullie nog tips voor een andere mooie grooote plant???