wauw! tips voor de hoya? bij mij zijn ze maar niet blij. Ik snap het water geven nog niet denk ik.
Kijkend naar het blad is dat een dracaena, en die wil helemaal niet veel water. Dus als hij kleddernat aankwam, neig ik er eerder naar dat-ie natte voetjes heeft.
Mijn hoya heeft trouwens hele lange uitlopers (met knoppen) zonder bladeren. Ik heb hem nu 3 weken en er is nog geen blad aan gaan groeien. Moet ik geduld hebben of snoeien?
Je hebt inderdaad heel veel verschillende soorten, en meestal zie ik ze op stam. Ik vind de jouwe eigenlijk wel cute!
Nee geen idee eigenlijk. Ik geef hem gewoon af en toe een klein beetje water en verder doe ik er niks aan.
Geduld hebben!!! Ze lopen eerst uit en dan komen er blaadjes aan. Echt niet gaan knippen!
Houwen zo haha! Hoe staat ie qua licht?
Hij staat op de vensterbank van een raam op het noordoosten.
Ok deze plant lijkt op sterven na dood? Kan dat blad nog ‘overleven’? Mam denkt dat ik hem verzopen heb (9/10 dat ze gelijk heeft) en nu is er nog maar eigenlijk één gezond stekje:
Moet ik die stekjes met die gerimpelde steel er maar gewoon uit halen? Of hebben die toch nog overlevingskans
?
Ik heb een kneusjesbox besteld om te delen met zus, schoonzus en mama 
Iets anders, ik heb helaas een badkamer zonder raam. Is er een plant geschikt om daar te zetten of gaan ze zonder zonlicht sowieso dood?
Daglicht is wel echt vrij essentieel voor planten
Ja was ik al bang voor 
Nee gaat echt niet lukken helaas. Ik heb hetzelfde en een nepplant neergezet - eigenlijk echt tegen mijn principe in maar het staat met een mooie pot wel oké!
Deze heb ik van Ikea.
Ja ik vind plastieken planten vaak zo kitsch, meestal zie je toch al snel dat ze nep zijn. Heb jij een mooie nepperd gevonden?
Edit: ah ik lees nu dat hij van Ikea is!
Ja bij Ikea hebben ze hele lelijke maar ook wel een paar die oké zijn! Deze varen vond ik wel oké en vetplanten/aloë vera vond ik er ook wel goed uitzien, die zien er namelijk normaal ook al wel neppig/pastic uit haha
Ik wilde geen nieuwe planten meer, maar net ging de bel en de postbode stond beneden met een enorm pakket.
Heeft m’n moeder een plant laten bezorgen als cadeautje voor m’n naamdag <3
Waauuuw:heart_eyes:

Oh wauw dat is echt ontzettend lief maar ik zou echt niet zo blij worden van zo’n plant.