Het Plantentopic #2

In het kader van grote schoonmaak even alles van zn plek gehaald en bij elkaar gezet. Teller staat op 36, woon op 27m2 :joy:

43 likes

Fuuuuuck ik heb trips in heel veel planten dus ik moest naar de Intratuin voor bestrijdingsmiddel en heb ze net allemaal behandeld. Zag een prachtige monstera variegata voor 250 euro maar dat ging me toch iets te ver…

En dan merk je pas hoeveel planten je hebt.

15 likes

Iets maar :sweat_smile:

jaaa kleeeeiiiiin tikje, maar hij was wel echt mega groot en mega mooi.

Maar nee.

Hebben gisten plankjes gekocht voor de woonkamer met dit als resultaat (foto incl. quarantaine werkplek).

Ben er echt super blij mee. In plaats van de grote plant links wil ik daar een grote paradijsvogel plant in de pot. En het grijze potje links, de terracotta pot en de pot van de monstera moeten nog vervangen worden.

20 likes

Dat zijn echt mooie planken! Waar heb je ze gekocht?

1 like

Ik vind het er zo wel gezellig uitzien, net een klassenfoto:’)

Hoe heet die rechter plant met die groen/roze blaadjes?

5 likes

Hahaha echt he! Dat is een siernetel :slight_smile:

1 like

Dank je! Die komt op m’n wishlist

Bij Woodend in de Bilt. Was een rib uit mijn lijf maar hebben heel veel mooie soorten houden maken het het ter plekke ook op maat.

1 like

Dit kostte echt zo veel geduld maar hij hangt hoor!! Meteen die avond plantjes besteld want nu kan het :smiley:

21 likes

Ik heb net aaltjes bij mn planten gegoten hoop dat het werkt tegen die stomme rouwmuggen!

1 like

ik zag deze vandaag voor 499 :neutral_face:

7 likes

Ja sorry maar nee :neutral_face: Ik vind een tuinset voor 500 euro al veel geld dus dit gaat er echt niet in bij mij.

Teeeeeering

1 like

meid bel me

2 likes

Graag! Hoeveel zal het dan ongeveer zijn? Een kleintje vind ik ook prima. Bij de intratuin zag ik een grote voor €299 :scream:

Dat is een nieuwe tak! En je kan die afgestorven tak links afknippen als je dat fijn vindt. Ik knip die voor de zekerheid altijd vlak boven dat eerste kootje dat je ziet af

Zijn dit inkoopprijzen? Jemig wat een verschil dan met wat je in de winkel ziet. Ik snap dat ze niet voor de inkoopprijzen weggaan,maar dit is wel een groot verschil!

Maar wel bizar ook hoe ze in de afgelopen paar jaar nog gestegen zijn in prijs. Twee jaar geleden heb ik een monstera bijna zo groot als die van @Miep42 voor 80 euro gekocht/gekregen. Een stekje was toen 25 euro op marktplaats. En nu 500 euro en laatst had iemand hier een kleine plant voor 60 euro gekocht toch? Echt zooo’n verschil!

2 likes