Het Royals topic

Gaan we bij Camilla ditzelfde riedeltje nog een keer doen of is dat de afgeslankte versie?

1 like

Charles denkt tering zo’n kroon is toch best zwaar

1 like

Kijk m daar zitten :joy::joy:

4 likes

Laten we het laatste hopen🙏🏻

Het zit ook niet echt in 1x goed

2 likes

En George denkt, sorry Charlotte maar ik wil dit niet. Jij moet t maar doen als t zover is

6 likes

Hahah Camilla lijkt echt te denken fuck this shit :sweat_smile:

3 likes

en dan moet hij ook nog zo opstaan :rofl:

2 likes

Hij kijkt nu al niet heel vrolijk :laughing:

2 likes

Ik moet echt denken aan een opa wiens kleinkinderen de verkleedkist overhoop hebben gehaald :rofl:

6 likes

Ik ben zo fucking lomp, die kroon zou sowieso vallen en ik struikelen over die mantel etc… so many ways to fail

7 likes

Charles kijkt alsof hij daar helemaal niet wil zijn

2 likes

Ik snap sws niet waarom niemand ff glimlacht ofzo, het is toch een feestelijke gebeurtenis

2 likes

Het is ergens wel treurig dat dit moment alleen komt wanneer een familielid dood is.

Ik zou echt stijf staan van de zenuwen en daarom niet (glim)lachen, maar ja ik ben ook geen prinses en niet voorbereid op zulke ceremonies en mensenmassas

1 like

Ik vraag me zo af of hij dit als een last ervaart of juist niet. Ik heb echt geen idee.

Als ze een drankspel had gedaan met de woorden hallelujah, amen, lord and god, dan hadden ze direct een begrafenis kunnen regelen.

6 likes

Hahah ja ik had al lang iets laten vallen. Of dat je nu jeuk op je hoofd krijgt

Ooh daar gaat ie

1 like

Het lijkt me heel sureël, mja wat weet ik inderdaad. Misschien als je zo opgroeit dat het de normaalste zaak van de wereld is :laughing:

2 likes

Zou hij hier vroeger voor hebben moeten oefenen? Dat ie met een boek op zijn hoofd heeft moeten lopen om zijn hoofd recht te kunnen houden

3 likes