Het Royals topic

Roddel en klets hier over binnenlandse en buitenlandse royals!

9 likes

Hahaha, deze afbeelding. Wanneer is het precies?

Volgende week zaterdag 19 mei. Volgens mij wordt het ook uitgezonden op tv.

1 like

Jaa, ik ga ook kijken! Ga samen met allemaal familie en vriendinnen (alleen vrouwen, haha) kijken. Hebben we met de bruiloft van William en Kate toen ook gedaan, zó leuk! Mijn moeder koopt er speciaal een nieuwe tv voor (maar die heeft ze ook serieus nodig dus dit is gewoon een goed excuus) hahaha!

7 likes

Als het via een livestream te volgen is, ga ik er ook wel voor zitten.
Ben erg benieuwd of ze Amerikaans voor strapless zal kiezen, maar dat zal wel niet.

1 like

Ik kan ook niet kijken :disappointed_relieved: dus ik wil in dit topic alles teruglezen!

Ik vind Meghan ook heel erg knap! Ik denk dat ze geen strapless jurk gaat dragen, maar wel een moderne jurk? Niet met heel veel kant of poespas gok ik.
Verder ben ik bang dat ze Harry’s hart gaat breken. Heb teveel van die roddel artikelen gelezen geloof ik…

@ClaireCharlotte Tell me more! :eyes: Heb dit helemaal gemist …

Oh leuk een topic! Ik ga ook kijken! Wat is de beste zender daarvoor, gewoon BBC ofzo? Ben ook heel benieuwd naar de jurk!

Haha oke een aantal dingen:
Tijdens dat interview met Harry heeft ze gezegd dat ze hem en het britse koningshuis niet kende, terwijl oude schoolvriendinnen zeggen dat ze obsessed was met Diana.

Verder dat ze een berekenend typje is, soort van enge social climber. Ze was heel lang getrouwd met volgens mij haar 1ste man, totdat ze fame kreeg door Suits. Toen heeft ze blijkbaar plotseling haar trouwring met de post aan hem teruggestuurd haha. Ze was ook nog met haar vorige man toen ze Harry leerde kennen. Deze exen zouden nu zijn afgekocht om niets te zeggen.
Heel veel oud vriendinnen en familieleden kraken haar in interviews af.

Allemaal naaktfoto’s die zijn terug te vinden.
Nog wat heftige roddels over dat ze een famewhore is en op van die socialite boten geld kreeg voor seks?

4 likes

Heb ook het idee dat deze wedding veel meer roddel en achterklap heeft dan de bruiloft van Wil en Kate? Ik lees alleen maar negatieve shit over Meghan en de aanstaande bruiloft. Vind het echt bi-zar.

Nu dat met haar vader, die schijnbaar geld heeft aangenomen van paparazzi om zich te laten fotograferen (in scene gezet dus) in een internetcafe terwijl hij op internet een artikel over zijn dochter leest. Dat zou hem ruim 100.000 pond opgeleverd hebben, ofzo. En hij geeft haar notabene weg a.s zaterdag… mijn vader had echt kunnen oprotten als hij zoiets gedaan zou hebben. Het is de keerzijde van dit leven. De moeder van Harry en William is hier natuurlijk gewoon aan dood gegaan, de roddelpers. Ik vraag me daarom ook af wat er allemaal van waar is. Ik hoop dat ze heel gelukkig zijn samen.

Ik ben ook heel benieuwd! Ga wel kijken zaterdag :smile::smile:

Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze geen strapless jurk zou mogen dus dat zal er wel niet in zitten, denk ik.

Ik ga ook kijken! Ik ga lekkere hapjes maken en samen met een vriendinnetje mooie jurken kijken :heart_eyes:

1 like

Gaan jullie ook de film kijken? Zo slecht, net zoals William & Kate, maar ik hou ervan. https://www.youtube.com/watch?v=jV6RicRcjW0

Ik lees nu dat haar vader zijn aanwezigheid heeft afgezegd uit schaamte voor het in scène zetten van die foto’s. Wat een drama! Zou Meghan opgelucht zijn dat hij niet komt? :thinking:

Ja ik lees het ook net. Jeetje best wel sneu zeg! Ik denk dat er sowieso ophef gaat zijn, dus ik zou hem er dan liever wel bij hebben?

De troonopvolger is uiteindelijk belangrijker voor ze. Lijkt mij althans. Dus ik zou nee zeggen.

Dat zou inderdaad een ander verhaal zijn geweest. Daarnaast is Harry het lievelingetje van de Queen, dus ja… het schijnt dat hij haar maar hoeft aan te kijken of ze geeft al toe. Zo mocht Meghan ook Kerst vieren met de familie terwijl ze nog niet eens officieel lid was van het Koninklijk Huis. Zelfs Kate mocht dat niet.

Ik vind het wel lastig om in te schatten wat ik moet geloven. Ik ben haar ook een beetje als die gehaaide netwerker/socialite gaan zien. Maar aan de andere kant is er natuurlijk ontzettend veel nijd… de waarheid zal ergens in het midden liggen.
Ben wel heel benieuwd naar de bruiloft!

Maar zou t ook niet gewoon zijn dat er over Meghan veeel meer geroddel en gezeik is omdat zij al bekend was? Dan worden dingen als geen contact met familie volgens mij al gauw afgeschoven op arrogantie en blabla vanwege bekendheid want aan die mensen zelf kan t natuurlijk echt niet liggen.

En over Kate werd in principe hetzelfde gezegd toch? Dat ze heel bewust achter William aan is gegaan enzo. Alleen die heeft een tikkie langer moeten wachten op de ring haha.