Hahaha ‘and husband’
Yesss, een vriendin van mij is in Londen en neemt deze voor me mee heb er ook een van William en Kates huwelijk haha
Heb het teruggekeken en die Charlotte is de gangmaker van het stel hoor! George is verlegen maar Charlotte gaat lossss.
Mooi stel <3 Hopelijk blijven ze voor altijd bij elkaar. H&M. Harry & Meghan.
Toen ik haar jurk zag was het eerste wat ik dacht, een kopie van Maxima’s jurk! Maar heb net even teruggezocht, en behalve de mouwtjes en de stugge stof verschil ie toch wel.
(Ik probeerde mee te praten in de chat, maar toen hij 1 letter per 2 seconden toonde heb ik het maar laten gaan. Dus als het allang is besproken daar scusi)
Ah , stiekem toch wel jaloers op Meghan. Harry is echt gek op haar (zij ook op hem natuurlijk). Een droomstel!
Ohh Ik vind het echt zo’n prachtig mooi stel. En love Megan!
Wauw mooi zeg!
Echt prachtig, ik hou er wel van hoor heel simpel maar toch zo chique.
godverdomme zeg wat is die vrouw bloedmooi
nou waar blijven de beelden van de afterparty
Oeh spannend, ik wil hier meer over weten. Even speuren
Ik dacht dat ook een paar keer, maar aan de andere kant: het is ook wel echt een ongemakkelijke situatie, trouwen terwijl de halve wereld meekijkt… ik kan me wel voorstellen dat ze misschien ook wel veel bezig was met dr zenuwen en wat ze allemaal wanneer moest doen (die handen die in dat stuk van dat gewaad van die priester moesten en wanneer ze dan moesten kussen op die trap), dat dat meer de overhand had dan dr verliefdheid?
Nouja, ik weet het niet… toen ze met dr moeder in die auto naar de kerk reed stelde ik me helemaal een peptalk van dr moeder voor: ‘Meghan, we zijn er bijna. Nog even dit circus door zien te komen en dan zijn we loaded forever!’
Ik vond die moeder ook zo eenzaam daar zitten. Niemand die even haar hand kon vasthouden ofzo.
Zo een huwelijk is zo massaal en overdonderend, is denk ik niet eerlijk om dingen te gaan interpreteren. Iedereen weet dat ze onder een loep zitten. Ik vond dat koor met stand by me heel leuk. Echt Amerikaans en zo niet stijf haha, mss dat ze daarom wat ongemakkelijk zaten.
Zou jij wat kunnen toelichten? Ik ben benieuwd wat jij ook zo zag als hen? Je hebt me iig heel nieuwsgierig gemaakt haha.
Ja dat had ik ook wel een beetje. Dat Harry heel gespannen en verliefd overkwam, maar bij haar voelde ik dat veel minder.