Het Royals topic

Ik ga zeker kijken, ik hou echt van royal weddings (en royal begrafenissen).
Ik geloof het verder ook allemaal niet zo van Meghan en Harry is ook niet gek, er zullen genoeg vrouwen zijn geweest die iets met hem wilden voor de fame, ik denk niet dat hij daar zo intrapt.
Ik vind het wel het raar dat haar vader niet meer wil komen.

Ja dat is natuurlijk zo, waarschijnlijk zaten/zitten er zoveel vrouwen achter hem aan.
Ik hoorde zonet bij rtl boulevard dat het laatste nieuws is dat haar vader toch wil/gaat komen. Wat een gedoe zo

1 like

Ik heb vooral het idee dat haar familie er een slaatje uit wil slaan, heel jammer.

Ik ga ook kijken!
Was ook blij gister met de special op National Geographic over zijn jeugd, dat zn moeder doodging etc.
Was veel te hard aan het genieten haha

Wat een getouwtrek zeg; wel komen/niet komen.
Nu zal hij er definitief niet bij zijn ivm een aanstaande hartoperatie lees ik.

Hoe laat is het en waar kan ik het vinden op tv? Mss ook maar even wat mensen ronselen om mee samen te kijken.

Zaterdag is het te zien op tv. Volgens mij bij de nos om 12u, maar BBC begint al rond 10u met vanalles.

Yess dat wordt een royal wedding chat hier dan :sunglasses:.

1 like

Zit deze film nu te kijken, wat een vréselijk slechte film zeg :roll_eyes:.
Vol met zoetsappige clichés, 1,5 uur van mijn leven die ik niet meer terug krijg.

1 like

Ik baal zo dat ik moet werken! Had het graag live mee willen kijken. Nu achteraf maar alle foto’s en dergelijke bekijken haha

Hahahaha, sorry!

1 like

Hahaha niet jouw schuld hoor.

Ik ben dit weekend in Engeland (niet in London) ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat.

Hoewatwaar kijk ik dit? Ik dacht dat ie vnv op tv kwam maar dat bleek een docu achtig iets te zijn.

Ik heb t gekeken via deze link:

Linkje

http://www2.0123movies.com/movies-harry-meghan-a-royal-romance-2018-0123movies.html?play=1#mv-info

1 like

Wow hoeveel posts daar ook al op staan, echt grappig sommige

1 like

Hahaha geweldig :joy::joy::joy: makes my day :raised_hands:t3:

Ik zit zaterdag voor de tv hoor.

Lees op nu.nl dat prins charles meghan naar het altaar zal brengen. Ik heb een beetje een zwak voor hem, zo’n aandoenlijke man :relieved:

2 likes

Ik heb gisteren die Harry & Meghan film zitten kijken en nu vind ik prince charles en de queen opeens veel sympathieker en leuker haha

1 like