Het Royals topic

Ik ben compleet gefascineerd dat William en Kate wederom gedeelten van hun bruidstaart van 7 jaar geleden hebben geserveerd op de doop van prins Louis.

7 jaar? Really? En bovenal: ze hadden belachelijk veel gasten op hun bruiloft en per doop iig de familie en de peetmoeders/vaders met partners. Kreeg niet elke bruiloftsgast taart? Hoe kan er nog zoveel over zijn? Zo groot was de taart niet!

Hebben ze niet gewoon diezelfde taart opnieuw laten maken? Dus wel helemaal vers en genoeg voor iedereen en dan dezelfde smaak en zelfde uiterlijk? Of werd er echt gezegd dat het een taart was die 7 jaar in de vriezer heeft gelegen?

6 likes

Prachtig weer alle foto’s van de doop van Louis.

1 like

Ik kijk dagelijks op The Daily Mail, en de mensen die daar reageren zijn niet echt fan van Meghan. Maar een tijdje geleden was er commentaar dat Meghan clingy is, ook bij officiĆ«le gelegenheden. Maar nu zie ik de foto’s en staat ze inderdaad gehaakt met Harry. Ik vind daar niet zoveel van hoor. Zij vinden ook dat sinds ze getrouwd zijn Harry ongelukkiger lijkt, en dat Meghan labiel overkomt en dat ze niet geschikt is ??? 1 ding waar ik het wel mee eens ben: ik denk niet dat het huwelijk standhoudt, weet niet waarom, maar ik heb gewoon zo een gevoel. Voor de rest is The Daily Mail echt een pauper krant,maar ik vind de comments altijd wel vermakelijk.

2 likes

Maar als ze hem niet zou vasthouden zou het commentaar zijn dat het en verstandshuwelijk is. Echt, mensen vinden altijd wel iets!
(Geen aanval op jou hoor!)

Hahaha ja de daily mail is toch ook hartstikke racistisch enzo dus snap wel dat ze meghan niks vinden.

1 like

Zag ook onlangs een artikel waarin stond dat Meghan inderdaad clingy is en eens de hand van Harry wilde vastnemen (wat ingaat tegen de regels van de koninklijke familie, ze mogen geen PDA tonen) en dat Harry dat had genegeerd of zo. Ik vond dat best zielig, ik zou me daar in ieder geval enorm afgewezen door voelen :stuck_out_tongue:

1 like

Maar die regel bestaat helemaal niet, will en Kate tonen ook regelmatig pda. Mensen hebben gewoon de pik op Meghan. Ik vind het triest. Overigens, wat zag Kate er beeldschoon uit op de foto’s van de doop!

1 like

En ergens anders lees je weer dat ze niet op hakken kan lopen en daarom Harry het liefst vasthoudt. Het is altijd wel iets.

Like voor het woord pauperkrant.

1 like

Op social media gaan geruchten dat Buckingham Palace vanmiddag een press release gaat uitbrengen over prince Philip. Ik hoop het niet maar het zou me niets verbazen…

Oh getsie nee toch?

Ik lees er niks over op de Daily Mail.

Als je twitter searcht op #princephilip staan er idd veel geruchten.

Over het algemeen een goed geĆÆnformeerd account.

Met dit soort nieuws is het vaak zo dat de pers vooraf geĆÆnformeerd wordt zodat ze kunnen verzamelen maar nog niks publiceren (zoals bij verlovingen en andere belangrijke aankondigingen).

Vaak wel zo idd. Weet dat toen met prins Bernhard SBS te vroeg was. Die hadden al tekst bovenin beeld gezet terwijl ze dat nog niet mochten doen.

Ik gok erop dat ze aankondigen dat Philip zich helemaal gaat terugtrekken en helemaal geen verplichtingen meer gaat vervullen

Ik las dat er om 17:00 britse tijd een perbericht komt