Het Royals topic

Ja en ik denk ook dat ze dat niet zomaar doen omdat ze een staatstoelage van het VK krijgen?

Toen was ze natuurlijk brittains favourite. Dat is iets van de laatste tijd dat ze zo gehaat wordt volgens mij. Want toen het pas bekend was dat ze samen waren tm haar wedding waszejuist heel geliefd.

1 like

Dit laat de andere kant zien van hoe mensen op de documentaire reageren. https://www.telegraaf.nl/entertainment/222059234/royaltykenner-voorspelt-begin-van-het-einde-na-docu-harry-meghan Ik heb hem zelf nog niet gezien trouwens.

1 like

Ze kunnen nog wel even vooruit met the crown

23 likes

Leuke foto, ik vind het ook zo leuk dat Willem deze foto zelf heeft gemaakt!

3 likes

Heeft 'ie goed van Kate afgekeken :smile:

2 likes

Hij maakte toch al eerder die kinderpostzegels? :open_mouth:

Ik lees vaak de Daily Mail, helaas worden Harry en Meghan daar uitgekotst. Ik hoop dat het zo wat rustiger voor ze wordt

3 likes

Ik vind het een bijzondere move van ze, niet geheel onverwacht verder.

Lijkt nu een beetje op wel de lusten en niet de lasten. Beter hadden ze het vanaf de verloving en bruiloft direct low-key aangepakt.

4 likes

Ik vind dit echt bizar

22 likes

Ooo wat is die vader van Meghan toch weer verkeerd bezig door privé foto’s uit haar jeugd te delen. Denkt hij nou echt dat ze dat leuk gaat vinden? Wat wil deze vervelende man bereiken

Geld geld geld.

Geld en ik vermoed dat hij een narcist is.

Ik zou echt niet in haar schoenen willen staan!

Hahaha, dit vind ik zo typisch. Denk je leuk een filmpje op te nemen, werkt je zoontje niet mee.

8 likes

Aaah wat een dotje is het! :smiling_face_with_three_hearts:

Ah lief! Wat is hij al groot! In m’n hoofd is hij nog steeds net geboren :exploding_head:

Nee he nu wil ik echt weten of het een eend of konijn is

3 likes

Echt hè. Vind het een leuk prentenboek

1 like