Dat was 100% Charles. Die opmerking over de huidskleur van Archie.
Ik steek er m’n hand voor in het vuur.
Ik krijg er echt kortsluiting van. Snap er helemaal niks van.
Ja en blijkbaar zijn al die gesprekken met hem gevoerd, kan hij er dan niet nog meer over vertellen?
Zo ik vind dr echt heel doordacht en welbespraakt, zo in het hele interview tov korte clips.
Vind dr heel oprecht overkomen
ja same
Aahh help loop 10 min achter maar wilde niks missen . Moet morgen om 5:30 opstaan dilemma:exploding_head:
Ik herken het ook heel erg vanuit mijn eigen familie/ cultuur. Het is zo giftig, in elke situatie, maar als het over een baby gaat denk ik echt: hoe kun je?
Jeetje wat eenzaam allemaal. Verschrikkelijk dat ze vraagt om hulp en zo word afgewezen. En dat terwijl ze het allemaal al eens hebben gezien bij bijv Diana.
“The Firm”, ook zo duister
Ze zijn niet opgestapt, ze zijn gewoon verstoten.
Poeh dat stukje over dat geschiedenis zich herhaalt. Echt pijnlijk
Wel fijn dat er geen reclameblokken tussen zitten
Ja zoals ik het vanmiddag heb gelezen zit het zo:
De kleinkinderen worden in principe niet van geboorte prins, pas als als Charles op de troon komt. Maar de Queen kan ze toch die titels van geboorte al geven, dat is dus gebeurd bij de kinderen van Kate en William. Dus volgens mij gaat het en over het feit dat het vanaf geboorte niet zo was, en dat ze sowieso dus wouden voorkomen dat hij ooit prins zou worden
Vind het knap hoe Oprah altijd empatisch blijft, maar als ze geen antwoord krijgt ze toch telkens weer teruggaat naar haar originele vraag tot die wel beantwoord is. Echt een goede balans
Ik moet hier echt om janken.
Charles is echt een klootzak. Hij kan het niet eens opbrengen om z’n eigen zoon te bellen. Je kan echt zien dat het pijn doet bij Harry.
Kreeg echt kippenvel en brok in mijn keel op dat moment…
Haha “we watched some of it”, sowieso hebben ze alle afleveringen gezien
Omg misschien hadden ze dan wel bij jou refuge gezocht maart 2020! So close
Jezus je zag de pijn in z’n ogen toen ze vroeg hoe z’n band met Charles is
Oe dit van Charles komt wel echt binnen. Zo sneu