Ik word ook echt heeeelemaal gestoord van die fucking Piers Morgan. Wat een ontzettende racistische lul is hij. Zo.
Ik vond het stukje waarbij ze vertelde dat ze met Harry mee ging naar een event omdat ze zichzelf niet alleen vertrouwde ook zo heftig. En dan in het bovenstaande filmpje lijkt het alsof er niks aan de aan hand is. Een mooie jurk, in de make up en een lach. Terwijl je niet weet wat er echt gaande is. Echt zo verdrietig.
Ik vind het heel knap dat ze dit doen, en vooral omdat het zoveel gelijkenissen heeft met Diana. De geschiedenis leek zich echt te herhalen. Heb laatst de documentaire over Diana gekeken op Netflix, en zij is ook zo ongelukkig geweest. Ik vind het wel mooi dat ze hun eigen pad hebben getrokken voor hun eigen geluk. Denk dat Diana wel heel trots is op wat ze hebben gedaan.
Doet me denken aan the crown, daarin zag je ook dat process Diana hier moeite mee hadā¦
Werk jij voor een tijdschrift in de uk?
Hahah wow dat dacht ik ook eerst maar mijn nieuwsgierigheid won het toch van, whut missch loop je ergens stage
Wat trouwens ook nog opmerkelijk was. Harry zei zoiets van dat de Royal Family / the Firm wilde dat Meghan in het begin van hun relatie zou blijven acteren om geld in het laatje te brengen?! Werd snel gezegd en O ging er verder niet op in maar hoorde iemand anders dit ook?
Ja klopt, vond het ook jammer dat daar niet op ingegaan werd. Was het vanaf het begin al duidelijk dat ze haar niet financieel wilden ondersteunen?
Jezus, dit is echt zo heftig Wat zou het mooi zijn als het interview met H&M iets in gang zet, dat er meer dingen naar buiten komen en dat er wat dingen veranderen. Ik heb er een hard hoofd in, maar daar zou toch voor gestreden moeten worden. Echt onmenselijk wat daar gebeurt.
Ik vroeg me dit net toevallig ook nog af! Er worden nog stukjes gereleased van het interview die niet in het āorigineelā waren opgenomen dus misschien komt het nog langsā¦
Maar de media zeiden toen dat ze onmogelijk nog als actrice nog aan de bak kon want ja seks- en kusscĆØnes.
Ja, dat maakt het ook zo tegenstrijdig. In dit geval had ze dus nooit kunnen winnen. Niet werken = geen geld, wel werken = nog bozere media.
Ja echt vreemd want ik had het idee dat ze in het begin meteen stopte met acteren en The Tig om haar niet meer te associƫren met acteren en celeb zijn. Alsin: Dat imago moest zo snel mogelijk veranderen naar Royal.
Kan ik het interview nog ergens terugkijken of moet ik wachten tot net 5 het uitzendš
Je kan het eens via vrtnu proberen?
Ik zou het ook graag terug willen kijken!
Toevallig heb ik de vrt nu app als Nederlander, maar moet dan verifieren met een belgisch telefoonnummer (die heb ik niet). Weet iemand of je het op de een of andere manier in Nederland kan terugkijken?
In Nederland is het ook nog niet uitgezonden dus dan wordt terugkijken lastig
Edit: je bedoelt wellicht via een van de Belgische zenders maar volgens mij gaat dat niet helaas
Dat is over een paar uurā¦
Ik heb het net terug gekeken, had het opgenomen. Wat een ellende zeg.
Oh lol, ik was in verwarring door de post boven me. Wordt vanavond uitgezonden dus?
Ja vanavond voor Nederland op net5 inderdaad!
Ik ben ook Nederlands maar gisteren was het dus al op de Belgische ƩƩn dus ik heb het daar gekeken (in ieder gebal met kpn en ziggo ging dat). Ik snap de verwarring