Het Royals topic

Even twijfel over welk topic, toch maar hier want dit is een overwinning voor H&M

Piers Morgan vertrekt bij Good Morning Britain, na 41.000 klachten :partying_face:

55 likes

Misschien naïef hoor; maar ik heb het idee dta het bij ons wel echt heel anders is binnen de familie, qua protocol naleven en warmte enzo.

Denken jullie dat het Nederlands koningshuis meer een familie is onderling, of meer een bedrijf.

Dan bedoel ik de kern: Beatrix, haar kinderen en kleinkinderen

• Meer een familie
  • Meer een bedrijf

0 stemmers

En voor de Belgen, bij jullie:

• Meer een familie
  • Meer een bedrijf

0 stemmers

Zit er klaar voor!

Same! Zit er ook klaar voor

Ik kijk nu en jeetje wat is ze mooi!

En de tuin ook!! Geen onderhoudsarmoe. :sweat_smile:

4 likes

Ik ook :princess:t2:

6 likes

Haha moest ook wel he!

1 like

Is niet dr eigen tuin he :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kijk ook mee, maar wat haat ik reclames zeg. Zo duurt het straks uren.

4 likes

Heb al veel over het interview gelezen maar wilde het toch zien.
Wordt wel helemaal nostalgisch van Oprah. Vroeger elke dag om 15:00 :full_moon_with_face:

Tot nu toe vind ik meghan een (onoprechte) tv glimlach hebben maar misschien heeft ze dat overgenomen van haar tijd met de royals.

4 likes

Jawel toch? Oprah zei dat ze de dag na het interview bij Meghan en Harry langs ging!

Oh ja dat stukje idd. Maar ik dacht dat hierboven werd gerefereerd aan waar ze zitten

1 like

De tuin waarin het interview is en Meghan een zwarte jurk aan heeft, is in de tuin van vrienden

2 likes

Die tuin met de kippen enzo is idd van hun, de tuin waar het interview plaatsvond niet

1 like

Ahhh dat had ik even gemist, dan heb ik niets gezegd haha.

Hierdoor word ik helemaal nostalgisch naar Oprah

Ach dat stukje over de Queen in de trein klinkt wel heel lief :heart:

5 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze Archie geen bescherming wilden geven? Waarom dan niet? :open_mouth:

1 like

Kan iemand uitleggen wat The Firm nu precies is? Moet ik het me voorstellen als de werkgever van het Britse koningshuis?

Dat wordt nu als iets groots gebracht maar het is niet alleen Archie. Ook andere kleinkinderen en achterkleinkinderen moeten dit zelf regelen.
Misschien zou het beter zijn als Oprah wat meer kennis had van het Britse koningshuis of dat ze werden geïnterviewd door iemand met met meer kennis

Edit: ik bedoel niet allemaal maar Archie is dus niet de enige.

5 likes

Volgens mij de adviseurs/PR/Communicatie-afdeling.