Het Royals topic

Noor of Rania? Denk die laatste?

71aa964101eb9b3df166388fff807acf39-SPENCER-02-.rsquare.w700
Ik wilde een poll maken maar dat lukt niet helemaal… Ik kwam vandaag een nieuwsartikel tegen over Kristen Stewart die Diana speelt in een nieuwe film. Vind jij haar lijken?

ik dacht dat het eva jinek was

9 likes

Ja op deze foto wel, maar meer op basis van die blik en styling!

2 likes

Ze lijkt op Emma Watson die Diana speelt.

3 likes

Ik vond Emma Corrin als Diana ongelooflijk goed. Kan toch haast niemand aan tippen? Zou je denken…

5 likes

Ik vind haar meer op jonge Camila lijken😟

Deze foto vond ik veel meer Diana, misschien is het de blik

1 like

Verbaast me dat ze zo lijkt… vraag me alleen af hoe ze het engelse accent gaat doen. Vind haar acteerprestaties altijd ver onder de maat

2 likes

Sinds ik the Crown heb gekeken vind ik dit nieuws aangrijpender ofzo? Voorheen wist ik niets van hem, maar nu heb ik echt een beeld bij hem en zijn leven…

20 likes

Nja the crown is wel wat dramatischer aangedikt, maar ik snap wel wat je bedoelt

Fijn dat hij in elk geval vredig is overleden

Ik vraag me gelijk af of Harry afscheid heeft kunnen nemen

3 likes

Hier ben ik ook wel echt benieuwd naar. Ze zullen vast wel geen grote publieke uitvaart houden toch?

Ik blijf het ook bizar vinden dat Elizabeth daar tot haar dood moet regeren… In hoeverre ze dan nu echt doet dan…

1 like

Ja misschien heeft ze dat zelf bedacht inderdaad, een belofte aan haar vader?

2 likes

Ik vraag me af of hij ook ā€˜a letter from the queen’ zou hadden gekregen als hij wel 100 was geworden :thinking:

15 likes

Nou ja volgens mij geloven ze dat ze daar door God geplaatst is en God dus ook bepaald wanneer je overlijdt. Is niet echt een keuze haha.

1 like

Ik ben ook wel een beetje aangedaan. Had toch een hele sympathieke indruk van hem en toch het gevoel dat hij een beetje backbone van de familie (niet het instituut) was.

Heel treurig, maar mooie leeftijd.

5 likes

Dat was ook een van mijn eerste gedachten, Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Harry & Meghan hier op de een of andere wijze de ā€˜schuld’ van gaan krijgen nav hun interview

Op rioolmedia zoals Daily Mai werden H&M weken geleden al als schuldige aangewezen, rondom die operatie toen…

Mwa het moet niet, maar het is daar wel echt de gewoonte. Er zijn vanaf 899 tot nu in totaal 59 Engelse koningen geweest, en daarvan zijn er 8 (om verschillende redenen) afgezet, de laatste in 1688 (3 kwamen later weer op de troon, 2 regeerden toen alsnog tot hun dood), en 1 is er zelf afgetreden (in 1936), al was dat ook niet echt vrijwillig. Het zou volgens de Engelse wet waarschijnlijk wel kunnen, maar Elisabeth zou wel echt uniek zijn als ze het zou doen.

4 likes