Het Royals topic

Peter Phillips, de zoon van prinses Anne. Op de jongste kleinzoon van the queen na lopen naast de kinderen alleen de kleinzoons mee.

6 likes

Hij heeft ook als enige geen militaire onderscheidingen zie ik

1 like

Ja ik dacht ook echt arme vrouw. Dan ben je je man kwijt en dan moet dit.
En tuurlijk heeft ze daar ‘training’ voor gehad maar toch.

Hij is officieel ook geen prins of lid van het Koninklijk huis en heeft ook nooit gediend in het leger.

Het grijpt mij toch wel aan om Elisabeth zo alleen te zien. Gelukkig heeft de Queen lang met hem samen mogen genieten van het leven.

3 likes

Ik vraag me altijd af he, hoe weten ze nu dat ze in die opstelling moeten gaan staan onder aan de trap. Dus charles, william etc. Dat 4-3-2tje, is dat dan geoefend vooraf? Of is er iemand bij die ze dat influistert? :joy:

1 like

Dat wordt allemaal besproken en er zal wellicht al een repetitie zijn geweest.

1 like

wat staan ze daar nou te staan

1 like

Best indrukwekkend om te zien. Ik vraag me af, is bekend waarom Peter tussen Harry en William in loopt? Was dat altijd al het plan ongeacht eventuele ruzie?

Aahw dat Elizabeth alleen moet zitten :pleading_face:

1 like

Ze hebben ze bewust gescheiden i.v.m. de vermeende ruzie en dat ze daar juist geen aandacht aan willen geven.

1 like

Naast Charles is Camilla toch? Met die zwart hoed op? Echt helemaal incognito zo haha :rofl:

Dit is tot op de seconde en centimeter gerepeteerd, bij NOS zeiden ze toen straks dat ze al beginnen met voorbereiden op een begrafenis ver voordat iemand is overleden, nu met Corona hebben ze wel dingen aan moeten passen, maar alsnog is alles tot op de seconde precies zo gepland. Zou me niets verbazen als ze vooraf te horen hebben gekregen hoeveel stappen ze wanneer moeten zetten enzo, of dat ze allemaal een oortje in hebben en iemand ergens helemaal gestresst zit te roepen “one step to the left!!!”

2 likes

Nee dat is Anne volgens mij!

1 like

Nee dat is zijn zus Princess Anne. Camilla zit daar al.

1 like

Dit heeft met rangorde te maken: William is kroonprins, dan de oudste kleinzoon (Peter) en Harry de jongste aanwezige kleinzoon. Er is nog een kleinzoon, James, maar die is iets van 14 jaar ofzo dus die is niet aanwezig.

4 likes

Ah thanks! Ligt dan (onterecht) enorm onder een vergrootglas terwijl er eigenlijk niks aan de hand is dus.

James zit in de kapel zie ik nu.

Ik kan me best wel indenken dat het voor de familie ergens wel fijn is?

2 likes

Ja klopt hij is wel in de kapel maar hij is te jong om mee te lopen. (Ze hebben wel iets geleerd van de begrafenis van Lady Di want toen moesten William en Harry achter de kist lopen wat echt te triest voor worden was)

4 likes

Wat lijkt me dat vreselijk om op zo’n moment alleen te moeten zitten :sob:

1 like