Speaking for the first time in a year
Publiekelijk ja… Misschien spreken ze elkaar wel dagelijks telefonisch. Wat een gezeik weer
Lekker typisch ook weer: iemand van de fam is overleden maar William/Harry worden (mede) besproken
Speaking for the first time in a year
Publiekelijk ja… Misschien spreken ze elkaar wel dagelijks telefonisch. Wat een gezeik weer
Lekker typisch ook weer: iemand van de fam is overleden maar William/Harry worden (mede) besproken
Hahahha love this
Zo hallo hebben die royals een tijdmachine?
Ik dacht dat hij nog een babietje was haha
Heel schattig
Daar zijn ze!
Wauw wat lijkt die middelste op Maxima van vroeger
Mijn god, Ariane is wel héél ouwelijk gekleed zeg. Hoe oud is dat kind, 14 ofzo?
Misschien wilt ze dit? Vind het best prima allemaal.
De middelste lijkt echt op een jongere Máxima.
Ik zeg ook niet dat ze gedwongen is dit aan te trekken, ik vind het zelf gewoon een opvallend ouwelijke outfit voor een jonge meid. Bedoel er verder niks meer of minder mee dan zinloos gepraat over outfits.
Amalia wordt ook elk jaar knapper zeg!
Echt leuk om te zien hoe die meiden zich ontwikkelen tot jonge vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Haha inderdaad! Ik liet die foto van hierboven aan m’n vriend zien en het eerste dat hij zei “wow Willem-Alexander is oud geworden”!
Ik had nog niet eens naar hem gekeken… alleen op de vier vrouwen gelet.
Wat is Maxima toch een prachtige vrouw zeg.
Oh en gefeliciteerd WimLex
Ik heb nu al medelijden met de prinsessen omdat ze vandaag vast weer bekritiseerd worden op hun uiterlijk en vergeleken worden met elkaar.
Zo NOS valt lekker binnen
Net voordat ze gaan beginnen met stofzuigracen laten ze ff het resultaat zien van onderzoek naar het koningshuis waar in het vertrouwen in het koningshuis enorm gedaald is
Savage
T is super lekker buiten in het zonnetje, gisteren ging ik gewoon van de hitte naar binnen, Alleen de wind is wat koud.
Ik vind dat er er allemaal mooi uit zien
Ik vind dit altijd zo’n stomme opmerkingen Ze zal misschien een panty aanhebben en anders gaan ze toch zo naar binnen? Ze zitten de hele dag in dezelfde ruimte.
Omg wat lame dit
Ik krijg plaatsvervangende stress. De vertraging in de verbinding… vreselijk
haha jaa, ik zit hier half ongemakkelijk mee te doen. Vind het aandoenlijk en grappig en ongemakkelijk tegelijk
Een jaar videobellen en nog steeds hoor ik echo’s