Gewoon de goedkoopste Oral-B op Bol werkt ook al heel goed
Waarschijnlijk wel ja, ik heb een roze gehaald vorig jaar bij het kruidvat in de aanbieding maar die vond ik niet fijn. Ervaringen zijn altijd fijn om te horen
Oke de Oral-B Vitality 100 vind ik fijn. Wat vond je niet fijn aan die tandenborstel dan?
Heb even gekeken en ik had de Pro nog wat van oral b. vond voor gevoel het borsteltje zo klein maar voor gevoel heel groot in mn mond dat hele ding (En dat klinkt echt heel raar lol ) Misschien is het gewenning.
De oral b vitality is wel lekker budget zeg! Scheelt de helft met de sonicare bijv.
Ik ga dze gewoon proberen. Moet er maar aan wennen. Dankjewel Tessel!
Ik ben mondhygiënist en zou de Genius of de IO aanraden. Accu’s zijn veel sterker dan de Pro’s.
Moet je wel de euro’s voor over hebben. Beginnen rond de €100.
Ik heb ze gekregen (perk van het werk ) maar zou er zelf ook het geld voor over hebben.
Hier is de Genius voor €87
En 2 voor €190
De IO is €190 vind je dit teveel dan zou ik voor de Genius gaan.
Heb geen verbinding met deze website, ze hebben gewoon goeie prijzen koop er zelf ook mijn opzetborstels.
Mijn broertje is ook al 10 jaar niet geweest, inmiddels al zo vaak aangekaart. Ik ga echt lachen als er straks wat mee is 🥲
Ik ben net terug van de kaakchirurg voor m’n verstandskies. Viel me heel erg mee: 5 min wrikken en hij was eruit. En superstevige verdoving erin dus voelde niks haha. Ben wel bang voor als de verdoving uitwerkt, to be continued…
Ik heb al mijn verstandskiezen nog wel maar denk dat ik binnenkort toch heen moet om te kijken of eentje getrokken moet worden het puntje steekt uit maar er zit ook een bult waar die hoort te groeien
Qua verdoving: vorige keer had ik 2 gaatjes en geen verdoving. Eentje voelde ik niks van en de ander was zooo naar echt niet goed. Maarja je weet van tevoren niet wat voor pijn het wordt
Wat moeten ze doen? Gewoon wat tandvlees wegsnijden?
Zou sowieso het bij een parodontoloog laten doen. Die hebben er heel veel ervaring mee. Je wordt goed verdoofd dus je zal er niets van voelen. Napijn kan natuurlijk wel, dan zou ik pijnstillers gebruiken na de behandeling.
Doorgaans hoor ik van patiënten die ik zie die iets aan het tandvlees hebben laten doen (voornamelijk flaps) dat het erg meevalt.
Maar iedereen is natuurlijk anders, zou op zoek gaan naar een parodontologie praktijk en advies inwinnen.
Wat tof om te zien!!
Ah ja dat is inderdaad goed te doen.
Als de tandarts dit wel vaker heeft gedaan en zelf ook ziet zitten om te doen dan zou ik dit wel aandurven als ik jou was.
Ik heb zelf het geluk dat mijn zus tandarts is. En ik had bij mijn 2 snijtanden dat het tandvlees ook wat lager lag. Zelf dacht ik ook aan tandvlees weg laten snijden. Maar ze kon het met composiet als het ware omhoog duwen.
Wel een lastig werkje wat ook niet iedereen zomaar kan. Ivm herkenbaarheid even in de samenvatting. Dit is na ook nog een beugel te hebben gehad.
weg
Love mn nieuwe tandarts
Om de een of andere reden reageer ik heel weinig op verdoving (oftewel mn tandarts verdoofde wel maar voelde geen verschil). Toen ik dat vertelde geloofde ze me bijna niet.
Ben zo blij dat zij op pensioen ging en ik daarom een nieuwe zocht.
Deze smeert zelfs eerst nog iets verdovend op je tandvlees waardoor je de prik van het verdoven niet eens voelt sindsdien ga ik echt veel regelmatiger op controle enz. Voel echt 0,0 van wat ze doen, het word bijna saai lol
Ja snap ik, laat ook echt niet zomaar iedereen aan mijn voortanden klooien
Maar 2 mm is echt heel weinig en kan echt optisch zo’n verschil maken. Mooier bedoel ik dan. Als je je prettig voelt bij je tandarts en het wel vertrouwt zou ik er voor gaan. Zeker als het vergoed wordt, super fijn
Die tandartsen waar jullie zo fan van zijn zitten toevallig niet in Rotterdam zeker? Mijne is met pensioen (en eigenlijk echt te ver).
SoniCare!!!
Edit: Nevermind je hebt al gekozen haha
Mijne zit nog wel in Rdam op zuid, maar hij neemt geen nieuwe pt meer aan. Echt een geweldige tandarts is het. Al wel pre- pensioen leeftijd.
Ik ga naar Tandheelkunde Goudsesingel en ben echt super tevreden! Mijn oude tandarts ging ook met pensioen, toen had ik een hele traumatische ervaring bij de tandarts die ik daarna kreeg waardoor ik niet goed meer durfde. Ik had op internet gewoon gezocht naar beoordelingen en daar kwamen zij super goed uit. Ben nu een aantal keer geweest en echt hele fijne tandartsen en mondhygiëniste ook.
Heb kiespijn in een kies die al eens een wortelkanaalbehandeling heeft gehad. Ben echt bang voor wat er nu mee moet gebeuren
Dit heb ik ook een paar jaar gehad en nu is het ook alweer een tijd verdwenen eigenlijk. Maar bij was het een hele lichte zeurende kiespijn, echt pijn deed het niet. Mijn tandarts wilde er verder om die reden ook weinig aandoen want ze wist niet eens zeker of ze het kon verhelpen hehe.
Hmm, ja bij mij is het ook wel zeurend, maar voel 'm soms ook kloppen en het doet pijn bij het kauwen. Dus ben bang dat er toch weer een ontsteking onder zit of zo. Heb morgenochtend een afspraak, dus ben benieuwd