Hoi allemaal,
Ik heb een tijdje terug het hele forum doorgelezen, pfoe wat een werk! Ik ben er zeker wat wijzer uit geworden, maar toch blijft The Ordinary nog wel een beetje abracadabra… 
Zo’n 1,5 maand geleden heeft Deciem mij het volgende aangeraden, wat ik nu bijna elke avond en soms ook 's ochtends gebruik:
- Hyaluronic Acid + B5
- Niacinamide + Zinc
- Azelaic Acid
- Natural Moisturizing Factors + HA
De overige avonden gebruik ik:
- Hyaluronic Acid + B5
- Vitamine C suspension 23%
- Natural Moisturizing Factors + HA
Daarnaast heb ik het Salicylic Acid Mask ook in huis maar deze heb ik nog maar een paar keer gebruikt.
Het probleem van mijn huid momenteel is veel roodheid en zichtbare poriën. Ik heb ook veel last gehad van puistjes, maar dit is zo goed als bijna over (niet per se door The Ordinary, de afgelopen jaren werd het al steeds beter). Ik had een erg vette huid, maar heb het idee dat dit door The Ordinary wel al stukken minder is geworden.
Nou had ik veel goeds gehoord over de Mandelic Acid 10% en heb ik deze ook gekocht. Ik vind het alleen lastig uit te vogelen hoe en waar ik deze in mijn routine moet toevoegen. Bij de Douglas zeiden ze dat het gewoon in combinatie met de andere acids kan, maar ik wil ook niet teveel tegelijk op mijn gezicht smeren.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de Mandelic het beste in mijn routine kan toevoegen?
En mochten jullie nog andere suggesties tegen roodheid hebben, dan hoor ik het graag! Ik zou heel graag een mooie huid willen, waarbij ik geen make-up nodig heb, maar helaas ben ik tot nu toe niet gezegend met een mooie en probleemloze huid…