Oh dat vind ik heel lief van je! Wat wil je ervoor hebben naast de verzendkosten?
Niks hoor
Ik heb sinds kort een retinolproduct (namelijk de 1% in Squalane) toegevoegd aan mijn avondroutine, maar ik weet eigenlijk helemaal niet goed hoe ik mijn avondroutine daarna kan opbouwen. Wat gebruiken jullie PM in combinatie met retinol (of retinoid)?
Heb je deze al gekeken? Dit filmpje is best handig
Ik wil ook retinol gaan gebruiken. Omdat het in squalane zit ga ik er vanuit dat het ook wel voedend is. Ik ben van plan er daarna alleen nmf+ha overheen te smeren. Ik heb ook buffet maar weet niet helemaal of dat veel doet.
Oh super handig, bedankt!
@WhereTheLightIs lijkt me geen slecht plan, want ik had het idee dat de retinol alleen mijn huid toch wel wat uitdroogde. Ze waarschuwen natuurlijk wel voor irriterende neveneffecten. Ik ga deze avond eens experimenteren met nmf+ha erover!
Volgens mij kan ik echt niet tegen Niacinamide. Ik gebruik nu 1 druppel gemengd met Hyaluronzuur, maar ik krijg maar enorme puisten op mijn kin en kaken. Zo zonde
Denk dat ik een tijdje de Niacinamide uit mijn routine haal. Kijken of het dan beter wordt
Same here. Meerdere mensen hebben er last van. Google maar op ‘Niacinamide breakout’. Vond het zo jammer, na al die succesverhalen van anderen.
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Volgens mij staat er in hun standaard routine ook nog dat je rosehip oil kunt smeren na retinol. Toen ik nog een andere peeling gebruikte (van een ander merk) die soms wat prikte, deed een olie daarna echt wonderen.
Ik heb 0 problemen met dagelijks niacinamidegebruik dus er is hoop!
Je hoopt toch dat je een uitzondering bent, maar nope
Same Probeerde het weer eens met een nieuw flesje maar zit meteen helemaal onder. Wat een rotspul. Dus als iemand nog wil met 2 druppels er uit
Iemand hier interesse in de squalane cleanser tegen verzendkosten? Ik vind hem niet fijn. Heb 'm max 4x gebruikt dus bijna vol nog
Ik heb het op mijn billen gedaan die zijn ook lekker zacht nu, maar oksels is ook goed idee!
Ik wel! Past het door de brievenbus, denk het wel toch?
Ja hoor! Stuur me anders even een pm met je gegevens, dan regel ik het!
Ik gebruik nu ook die niacinemide, de eerste week smeerde ik het 2 keer per dag en dan iets van 3 druppels direct op m’n gezicht, toen had ik nog niet echt gelezen van de outbreaks. Het leek best goed te gaan, maar ik kreeg helaas ook op mn wang ineens onderhuidse puisten, eigenlijk hoe ik ze normaal nooit zou krijgen dus ik doe nu 1 druppel mengen met mijn 100% squalance.
Wie gebruikt er nog meer die plant derived squalance? de volgende ochtend voelt mn gezicht wel lekker glad, alleen het t idee dat het totaal niet intrekt en de helft van het product in mijn kussen verdwijnt
vraagje trouwens
ik heb een beetje zo’n donker randje rondom m’n lip, ik heb het volgens mij nog niet zo lang maar ik stoor me er best aan en heb dus ook al een paar keer gehad dat mensen dachten dat ik daar nog chocomel had zitten ofzo dus best wel akward, jullie een idee wat ik daar voor kan gebruiken? vind die acids nogal spannend rond de mond…
hmm misschien moet ik gewoon een beetje minderen dan,
ja voor mijn gevoel werkt het wel lekker, heb zelf geen creme dus daar kan ik het nu niet mee mengen. Eerst deed ik het na elkaar opbrengen en dan had ik het idee dat het een beetje ging rullen, maar misschien was dat omdat ik toen nog meer niacinamide pakte.
Ik gebruik 3 druppels squalane en meng het met mijn dag en nachtcrème. Trekt dan snel in en werkt als een tiet. Op zichzelf vind ik de squalane te droog en blijft het idd op mijn huid liggen
Hoe bevalt de retinol? Ik ben begonnen met de retinol 0,2% in squalane. Ben erg voorzichtig geweest en heb het om de twee dagen gebruikt, ik merk geen irritatie (alleen heel toevallig een puistje onder mn lip. Ik heb misschien 1x per jaar een puistje dus zou van de retinol kunnen komen of mn jaarlijkse puist haha) Ik ga het nu in elk geval vaker gebruiken en dan omhoog in sterkte. Ik vind het wel prettig dat het in squalane zit maar het duurt wel eventjes voor het intrekt maar sochtends is het helemaal weg @Tralala