Heb je al macrogol geprobeerd?
Je kan een recept vragen aan je huisarts.
Bij mij werken die metamucil zakjes ook niet, ongeacht hoeveel ik erbij drink (maar ik heb ook lastige darmen). Macrogol werkt wel voor mij, misschien ook voor jou.
Ja lijnzaad heb ik een paar dagen geprobeerd al, en ik drink ook enorm veel water. Maar had toch het idee dat het het niet goed opnam en het daardoor juist weer iets vaster werd. Dus nu doe ik het weer even zonder lijnzaad 🥲
Eet tegenwoordig ook wel gezonder dan voorheen, en toen at ik ook redelijk gezond trouwens. Maar ‘vroeger’ had ik weleens na het eten dat ik echt moest rennen en buikpijn en dan kwam het er dus zo uit haha. Nu ik erover denk heb ik dat al een tijdje niet meer. Opzich goed, maar niet als dit het resultaat is met dat het te vast wordt en dit probleem veroorzaakt. Misschien toch weer eens anders aardappeltjes heel vet bakken ofzo, ik ben echt in staat alles te proberen
@appa nee nog niet geprobeerd! Ga morgen meteen bellen, thanks
@Krabsalade ben idd gestopt weer met de lijnzaad. Thanks ook voor de tips. Neem nu 3 zakjes Metamucil per dag. Ga morgen bellen voor de Macrogol en zo snel langs het Kruidvat voor lactulose
Volgens mij kun je Macrogol ook zo krijgen, moet je even opzoeken!
Wow klopt inderdaad, hebbes. Nou ik doe een schietgebedje dat dit + Lactulose icm de crème de oplossing is🙏
De spullen heb ik kunnen kopen, gelukkig. Maar wel nog een goede van je! Die ga ik onthouden. Na drop eten ging het voorheen idd wel goed haha
Er komt op mijn kin een huge puist voor gevoel. heb het idee dat er een kin op mijn kin groeit.
Hahaha jaaaa incl het glorieuze lusje!!
Ik heb sinds vorige week zo’n last van buik. Eerst obstipatie en nu vandaag moet ik continu naar de wc maar steeds kleine beetjes. Ik heb ook echt pijn daar beneden van het persen en omdat het zo hard is
Ik wil dat alles eruit is
Ik heb een tip voor wie z’n navel wil onderzoeken/schoonmaken: als je een pincet erin steekt blijft ie mooi openstaan.
Ik heb voor het eerst in 7 jaar de hoezen van mijn bank gewassen en het water was helemaal zwart. Nu wil ik de rest van de bank laten reinigen zoals je weleens in filmpjes ziet.
Ohhh ik heb bijna op het punt gestaan om zo’n ding te kopen voor het kleed dat ik in 5 jaar nog nooit heb gewassen, maar dat ding is duurder dan het kleed zelf.
Kan je toch ook huren bij de Gamma?
Ohh dat wist ik helemaal niet!
Als je het gaat doen ben ik wel benieuwd naar het water
Welke huur je dan? Want ik wil dat ook, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, haha
Omg dit moet ik bij m’n ouders doen, die hebben zoveel tapijt
Dit zou ik moeten doen in mijn woning, tapijt gaat al een aantal huurders mee en ik denk dat het weleens een totaal andere kleur kan worden met zo’n ding.