Als je niet tegen ogen kan niet klikken.
stond net eventjes buiten en hoppa vloog een vlieg recht mijn oog in. Tranen nie normaal. Kreeg m er ook echt niet zo snel uit. Hele oog werd rood en geïrriteerd.
Dat zwarte is die vlieg
Als je niet tegen ogen kan niet klikken.
stond net eventjes buiten en hoppa vloog een vlieg recht mijn oog in. Tranen nie normaal. Kreeg m er ook echt niet zo snel uit. Hele oog werd rood en geïrriteerd.
Dat zwarte is die vlieg
Ik moet zo nodig poepen, niet normaal. Ben aan de antibiotica en voel m’n buik en daaronder helemaal borrelen dus het is spoed. Maar ik ben met m’n date voor het eerst wat dagen weg en ik ben sowieso al moeilijk met poepen maar laat staan op een hotelkamer samen waar je nog net niet in de badkamer/wc slaapt. Nu gaat ‘ie hardlopen en omg hij was zo traag met vertrekken maar hij is EINDELIJK weg en ik ben zo opgelucht op de wc. Meteen gerend voordat ik naar het ongemakkelijke momenten topic moest. Wel blij dat hij deze explosie met bijbehorende geluiden niet heeft gehoord 🥲😂
Ik heb een tip voor de volgende keer: in de lobby zijn meestal ook wel wc’s. Je kunt zeggen sorry ik heb last van m’n buik en kan niet goed naar de wc als iemand me hoort dus ik ga even beneden.
Is voor veel mensen wel herkenbaar denk ik en dan kan je gewoon gaan… en als je dat nog tmi vindt om te zeggen kun je ook een smoes verzinnen zoals even beneden vragen of ze in de buurt fietsen verhuren ofzo
Ik, die al blaren krijgt als ze naar nieuw schoeisel kijkt, vond het blijkbaar een goed idee om gisteren nieuwe sandaaltjes te dragen tijdens een dagje uit in een andere stad met 38°C.
Grote teen van mijn linkervoet:
Kleine teen van mijn linkervoet:
Nu aan de blarenpleisters en hopen dat ik er in sneakers wel comfortabel mee kan lopen, aangezien ik thuis geen teenslippers heb liggen.
ohhh ik wil deze zo graag doorprikken! love zulke blaren
Biecht: ik heb nog nooit een blaar doorgeprikt! Ik krijg ze echt snel, in nieuwe schoenen maar ook gewoon tijdens het wandelen en heb ook veel grotere exemplaren gehad, maar ik vind het idee echt onprettig. Bizar eigenlijk, want voor ingegroeide haren haal ik nog net geen mesjes uit de keuken!
Toevallig na deze ellende begon m’n date zelf over het onderwerp was erg smooth. En idd; de wc in de lobby is de place (plees, hehe) to be. Leven is zoveel fijner als je lekker kunt poepen
Misschien had zijn hardlopen de spijsvertering ook even goed aangewakkerd haha
Zo fijn als dit onderwerp eenmaal is besproken happy pooping!!
Misschien ging hij wel in de lobby poepen ipv hardlopen omdat hij hetzelfde probleem heeft…
Ik ben vandaag echt wel 4 of 5 keer naar de wc geweest met gewoon spuit water.
Beter gaat dat gewoon even snel weg.
Ik heb de pil een aantal maanden doorgeslikt zonder pauze, nu denkt mijn baarmoeder “kutwijf, deze 5 dagen bruine smurrie zal je leren”
@June88 Ik vind het daar eigenlijk helemaal niet op lijken, die zijn glad en rond en dit lijkt eerder wat hoekig en gelobd en bloemkool-achtig; lijkt me eerder een fibroom, een wratje of een naevus sebaceus!
Iellll… ik heb gok ik een aambei die hele tijd openspringt. Vooral met poepen… maar net met lopen voelde ik ook opeens heerlijk warm bloed door me naad glijden. Getver!!
Nee joh, lekker laten zitten.
Ben jij niet het type huisarts dat graag kleine ingreepjes doet? Of is de behaarde hoofdhuid lastig in een HA praktijk?
Haha zeker wel, maar behaarde hoofdhuid is wel pijnlijk om te verdoven en idd lastig omdat wij niet zoals een chirurg de halve kop kaal gaan scheren.
Ik heb ook zo’n lekker bultje dus dan kunnen we het bij elkaar filmen!
Toen ik zwanger was, kreeg ik ineens last van erge kalknagels. Echt heel lelijk; al mijn teennagels waren helemaal wit en poreus. Nadat ik ben bevallen groeit het gelukkig weer normaal terug en nu kan je bij mijn grote teen heel goed de overgang zien tussen mijn lelijke nagel en de nieuwe nagel. Bijzonder wat hormonen met je lichaam kunnen doen!