Ik zou wel gellak doen… dan is het tenminste niet meer open en kan het rustig uitgroeien zonder dat het verder scheurt
Ik kan al een paar dagen niet voor nummer 2 en het begint nu echt pijnlijk te worden. Ik drink extra veel en eet ook extra brood voor de vezels, maar het heeft nog niet mogen baten
Misschien meer fruit proberen?
Blauwe bessen werken misschien!
Roosvicee laxo helpt bij mij altijd goed! En dan niet met heel veel water aanlengen. Ongeveer 1/4 laxo en 3/4 water.
Pruimen, koffie en goed bewegen kan ook helpen.
Lauw water drinken wanneer je de aandrang voelt
Suikervrij snoep/drop kan ook eventueel nog helpen
Of even een microlaxje halen bij de etos
Dulcolax zetpillen, gegarandeerd in no time resultaat
Ik ga zo naar de supermarkt om nog wat extra fruit en laxo te halen, thanks voor de tips. Ik heb het de laatste tijd wel vaker (misschien wel stress gerelateerd), maar niet dat het zo pijn deed als gisteravond.
Heb je geen lijnzaad in huis?
Gisteren in een Indiaas restaurant pittig gegeten en mijn buik voelt echt niet ok
Ik ben blij dat ik thuis werk.
Iberolax (zit macrogol in) en/of Lactulose erbij, beide bij Kruidvat te halen. Tip van @Krabsalade voor mij laatst en dat werkte meer dan prima
Is het een puist? Is het een koortslip? Nee het is een muggenbeet!
Ik doe nu wel weer ff een mondkapje op
Het lijkt weg te zijn! Heel raar was het, een dag een bult erop. Maar ik ben blij!
Mijn hormonen hadden zoiets van: oh je ene puist naast je lip is bijna genezen? Hier heb je een nieuwe een paar millimeter verderop!
Ik heb een steenpuist op mn bil door ondergoed met kant. Ben ook weer ongesteld geworden inclusief stolsels dus de gynaecoloog heeft zometeen genoeg te zien Verheug me wel op die puist uitknijpen na de afspraak hehe. Wat een ravage is het daar beneden, ben blij dat ik een ander beroep heb dan dit aanschouwen.
Het is toch gebruikelijk om stolsels te hebben tijdens menstruatie? Of is dat niet? Ik denk hier opeens over na omdat je het apart vermeldt
En succes bij de gyn!
Oh dat weet ik eigenlijk helemaal niet? Ik heb het zelf nooit gehad tot deze menstruatie begon (tig weken geleden inmiddels). Misschien wel eens een klein bloedsliertje maar niet stolsels die echt wat groter zijn (vingertopje). Zal t zo eens vragen als ik er toch zit haha, met dokter Google kwam ik erop uit dat je bij grote stolsels naar de huisarts moet om dat het kan wijzen op een cyclusstoornis. Maar die heb ik idd.
Nu ga ik het straks toch ook maar even uitzoeken want wat er tijdens mijn menstruatie soms naar buiten komt… dat lijken net vertrapte kersen ofzo. Heb het weleens vastgehad, voelt ook een beetje vlezig. Ik dacht: dat is vast dat weefsel waar zich niets in genesteld heeft en nu denk ik… eh
Tegenwoordig zijn ze wat kleiner ook, vroeger voelde ik echt de propjes zich naar buiten werken langs mijn schaamlippen, echt goor