Het TMI topic #2 (Deel 1)

Jaloers. Ik ben 3 jaar verder en nog steeds kalk nagels :frowning:

1 like

Ik zit bij mijn oma en moet echt heel erg nodig poepen. Niks aan de hand zou je denken, maar ik voel dat het een harde dikke drol is en haar toilet spoelt zo zwak door 🥲😭

Ooh nee!! Succes.

1 like

En? Hoe is dit afgelopen? :joy:

3 likes

Ik had dit een keer op een verjaardag 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 Moest echt 10min wachten tot er weer nieuw water kwam uit die stomme stortbak

Ik probeerde het op te houden maar het lukte echt niet, dus moest er aan geloven. Na 3x doorspoelen was het weg :sweat_smile:

Ik heb nu totaal 5 peelings gehad en echt iedere keer als ik nu nieuwe mee eters krijg, dan zijn ze er zo snel uit. vaak gaat het gewoon per ongeluk als ik een beetje krabbel (door jeuk) op mijn gezicht al. Echt zo lekker.
VOor de peeling de laatste keer ging ze ook echt mijn neus leeg maken met z’n druk ding wat je wel eens ziet bij pimplepopper, durfde niet om een foto te vragen van de buit. erg fijn was het niet, maar z’n mooi resultaat.

3 likes

Ja sorry hoor, maar hoe moet ik je nou geloven zonder bewijs?!?!?

3 likes

Ik liet vanochtend in de auto een scheet, toen dacht ik al oei, nasty.
Maar dat ik ruim een uur later terug kwam, hing die geur er nog.
:face_vomiting:

9 likes

Mijn oprechte excuses. Ik zal de volgende keer vragen of ik een foto mag maken (als ik durf)

1 like

Wtf, binnen een paar dagen is dit met mijn teennagel gebeurd. Wat is dit? Schimmel ofzo?

Edit :

Hij is er af :sob:

Vrijdag twee keer gestoken door een daas denk ik, zoveel jeuk nu maar heb het eigenlijk al te erg opengebrabd gisteren

Die lucht die uit me komt… rotte eieren zijn er niks bij

1 like

Ik krimp echt in elkaar als ik dit zie! En ik vraag het vaker in dit topic maar doet dit niet vreselijk veel pijn?

2 likes

Nee dat is het rare, het ging zonder moeite los?! Nu voelt het wel een beetje beurs aan, mijn teen topje is ook rood nu. Wilde vanmorgen de HA bellen maar die is tot de 26e met vakantie en ik vind het niet spoed genoeg om naar de vervanger te gaan, maar ben bang dat mijn andere nagels er straks ook ineens naast liggen :sob: Vorige week was er nog niets aan de hand namelijk .

Misschien dan een tip om de nagellak van de andere tenen te verwijderen zodat je het in de gaten kunt houden? En als je ziet dat het weer gebeurt toch aan de bel trekken bij de huisarts.

Dat heb ik gister inderdaad gedaan, hopelijk blijft alles nu normaal!

Ik herken het zelf niet maar ik heb er wel eens van gehoord dat het ‘bestaat’. En het klinkt ook heel logisch voor mijn gevoel, een bepaalde spierspanning inderdaad wat @Lala ook zegt, en niet door stimulering van de clitoris maar echt een vaginaal orgasme.

1 like

Ik had een bult onder m’n oksel weer en in het begin deed hij veel pijn maar gebeurde niks. Pijn ging weg en vergeten. Gisteren lag ik in bed en voelde een huge bult. Een drukje en SPLATS.

De buit echt Gore pics. Al zeg ik het zelf.

Samenvatting

46 likes

Nice! Onderste watje is net een horror-smiley.

3 likes