Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik had dit laatst ook ineens. :hushed:
Was bezig met m’n nagels knippen en toen liftte er ineens een heel stuk. Precies op dezelfde plek als jij alleen dan m’n rechtervoet. Hoe het is gekomen? Geen idee. Het is ook totaal niet pijnlijk. Bij mij is het op 3 mm na niet helemaal doormidden gescheurd. De nagels van mn dikke teen zijn echt heel hard/stevig dus ik vind het heel erg vreemd.

1 like

Nee helemaal niet, maar boven en onder kan ik nu wel bewegen :unamused:

En @Kryptonite wat vreemd dat jij het ook had! Ja ik schoot met mijn schoen wat naar voet voren in mijn schoenen en daardoor, maar ik heb dat echt wel vaker gehad en nooit dit

2 likes

Noooooit symtomen googelen, dan ga je dood.

4 likes

Ik ben gisteren flauw gevallen in de keuken. Viel schuin voorover. Ik ben op mijn hoofd/schouder gevallen. Heb nu een hele mooie blauwe plek op mijn voorhoofd

afbeelding

2 likes

Ik rag mijn tanden en je kan een week met die dingen doen. Maar nu was ik ze vergeten af te spoelen. Nou er kwam een lucht af :nauseated_face:

1 like

Ingegroeide schaamhaar puisten zijn de beste.

33 likes

Upsate, inmiddels lijkt het op een melkweg op mijn bil

13 likes

Ik voelde wat losweefsel achter mijn laatste kies en kreeg het te pakken.

3 likes

Net uit eten geweest dus liep al scheten laten naar huis, bijna thuis werd het naar de wc rennen en leeg lopen. En nu ben ik in de status dat ik niet weet of ik weer op de wc moet gaan zitten, een emmer moet pakken of beide :sob:

Er was echt niks mis met het eten maar mijn darmrn trekken zo vaak uit eten niet.

Volgens mij kan snuiten er juist voor zorgen dat het wel gaat ontsteken omdat er dan druk op komt te staan, maar ik zou echt niet níet kunnen snuiten met zulke klodders.

1 like

ik kom net terug van een wortelkanaalbehandeling en het was vreselijk. niet lezen als je niet tegen enge tandarts verhalen kan

Samenvatting

ik reageer niet goed op verdovingen dus had dat tegen de nieuwe tandarts gezegd. alles prima, zij verdoving gespoten en ze zou met 10 min terugkomen. na 10 min nog overal gevoel, dus weer wachten. 5 min later zegt ze dat plaatselijk wat ging bij spuiten. nou dat deed dus al echt pijn :sob: weer wachten. uiteindelijk zaten er 4 ampullen verdoving in en kon ze er niet nog meer geven dus ze moest beginnen. en toen begon de ellende pas echt :sob: ze heeft de hele kies opengeboord en ik voelde gewoon alles. toen kwam het ergste, ze heeft rechtstreeks in de zenuw gespoten om hem zo te verdoven. heb echt nog nooit zo’n pijn gehad gewoon, mijn god. daarna was het gelukkig weg en konden ze behandelen maar dit was echt bizar pijnlijk :sob: ze zei ook dat ze zoiets nog nooit gezien hadden en er een melding van ging maken haha. ben heel benieuwd.

eindstand is m’n hele gezicht verdoofd tot aan m’n onderste wimperrand maar de behandelde kies doet echt pijn. ze heeft gelukkig een ziektebriefje geschreven voor vandaag dus hoef niet te werken met een scheve bek gelukkig :joy:

8 likes

Ahhh meisje toch ik voelde dit gewoon. Beterschap!!!

1 like

Jeetje wat intens naar zeg:( Fijn dat je nu in elk geval kan bijkomen.
Wat voor melding gaat ze maken?

2 likes

ja ben echt blij dat ik nu gewoon zielig op de bank kan liggen haha. moet volgende week donderdag terugkomen en dan de 21e nog een keer. melding weet ik niet, misschien een soort lareb voor bijwerkingen ofzo?

@Luzarl :heart:

1 like

oh echt? echt helemaal scheisse ja. ben echt een beetje groggy nu van die intense hoeveelheid verdoving :joy:

Wat heftig! Dit is echt mijn nachtmerrie. Ik kan sowieso heel moeilijk tegen alles wat met mn tanden te maken heeft. De tandarts ging een keer proberen of er nog leven in een afgebroken kies zat, dat deed hij schijnbaar door er een heel koud watje op te drukken. Nou, toen ging ik al door de grond en helemaal over de zeik. Bizar dat jij dit hebt ondergaan, beterschap!

2 likes

Ik heb 3 weken geleden een kies laten trekken, juist hierom. De wortelkanaal behandeling lukte niet dus moest naar de endodontoloog. Dat durfde ik dus niet.

Beterschap!

2 likes

Sinds ik zwanger ben kan ik moeilijk number 2, vaak alleen harde keutels. Gisteren ineens vette diarree, dat voelde zó fijn!! Haha en voelde me echt leeg, heerlijk.

3 likes

Ik heb voor het eerst het fenomeen hardlopen en ongesteld zijn meegemaakt. Mijn god ik voelde het gewoon lopen op een gegeven moment, zo’n goor gevoel. Heb ook vet veel buikpijn nu dus dit ga ik niet nog een keer doen :cry:

Ik krijg trouwens ook mega veel kramp als ik ga fietsen als ik ongesteld ben, herkent iemand dat? Niemand van mijn vriendinnen heeft dit haha, maar ik kan echt niet fietsen op de eerste dag

1 like

Ik heb een diarree-aanval (PDS) en mijn dochter (3) vindt het sinds kort leuk om me te komen storen als ik zit te creperen op de pot.

“Hé een zwaan!” (Fles WC Eend)
“Mama ben je al klaar?”
“Mama mag ik eens kijken?”
“Wat voor kleur heeft jouw poep?”
“Het is wel een beetje stinkerig”
“Hé een hondje!” (Wc papier)

:grimacing:

26 likes