Het TMI topic #2 (Deel 1)

Wat is er gebeurd?!

Gevallen op een skatepark met rolschaatsen :sweat_smile: Dacht gewoon op te staan en verder te gaan en zag toen die rode regen

1 like

Jeeeetje, wat bizar! En was je alleen of kreeg je hulp? Beterschap in ieder geval, hopelijk heb je niet al teveel pijn.

Edit: bizar als; je voelde dus geen pijn maar wel open wond

Ik kreeg echt meteen van alle kanten hulp! Kende helemaal niemand, maar ze waren meteen bezorgder dan ikzelf was. Ze gingen meteen regelen wie van hen mij naar het ziekenhuis zou brengen. Zo ontzettend lief.
Op dit moment voel ik helemaal niks en gaat het gewoon prima. Hopelijk blijft dat zo :grimacing:

12 likes

Ik had laatst een leerling die buiten ergens tegenaan botste en die bloedde ook zo erg :sob: En toen ging ik het maar een beetje opvangen met mijn handen :grimacing:

3 likes

Fijn dat er meteen mensen voor je klaarstonden!

1 like

Hahaha ja want wat moet je anders. Ik deed dat ook net, maar het druppelde tussen m’n vingers door en stroomde over m’n benen heen. Leek alsof ik heel heftig ongesteld was geworden haha

Edit: en echt zo lief van iedereen inderdaad. Voelde me vooral heel erg opgelaten. Ik zat gewoon rustig in een plas bloed een beetje verbaasd te kijken maar verder ok, en de anderen vormden meteen bezorgd een kring om me heen, gingen beoordelen hoe erg het was en lieten eentje me wegbrengen

5 likes

Ik ben laatst flauwgevallen met m’n gezicht tegen de grond en heb wel foto’s gemaakt vlak nadat 't gebeurd was. Nog steeds erg blij mee :joy::joy:

3 likes

Als ik mijn bilnaad even weg Photoshop dan heb ik een foto van mijn glijpartij van de trap
Ik heb gewoon een traptrede in mijn bil staan die paars blauw zwart geel is

5 likes

Ohhhh ik ben 3 jaar geleden ook van de trap gevallen en heb nog steeds een bult op m’n bil. Deed zo veel pijn toen, echt niet normaal.

De horror. Lijkt mij zo eng dat flauwvallen. Hoelang was je weg? Ben je verder oke?

Geef me ook een Kardashian bankrekening dan plz

3 likes

Toen mijn high nostrils (letterlijk hoge neuspiercings, dus ter illustratie: zitten bijna tegen het bot aan) gepiercet werden kreeg ik uiteraard traanogen en het bloed gutste eruit. Heb toen ook selfies genomen met allemaal bloed op m’n gezicht en dus tranen in m’n ogen :joy:

2 likes

Stond net te douchen en dacht dat ik een scheet moest laten, maar het was waterige diarree en ik had het niet eens super snel door want de douche stond gewoon aan. Het meest onhandige was dat het toilet in een andere ruimte was dus ik moest de rest nog ophouden tot ik afgedroogd en enigszins aangekleed was.

2 likes

Heb er eerder in dit topic over gepost, ff kijken of ik dat bericht kan linken. Heb daar ook een foto bij staan haha

En nog een update van wat later

Maar was volgens mij niet gek lang weg, m’n ouders hebben mij horen vallen en door hun geschreeuw ben ik wakker geworden

2 likes

Aaaai dat doet zeer! ik viel 2 weken terug ook van de trap. Had ook een traptrede in mijn bil staan en het deed zo zeer. Wel echt fascinerend hoe de plek elke dag anders kleurd. Bij mij is de blauwe plek nu weggetrokken alleen je ziet nog wel kleur verschil. Heel gek! Je kan nog precies zien waar de blauwe plek zat.

1 like

Bil inclusief vocht eromheen.
Foto is wel wat overbelicht zie ik nu

4 likes

Ik voelde net tijdens het tennissen iets pijnlijka aan mijn teen en ging er vanuit dat deze een beetje dubbelklapte, maar nu kijk is en is hij gewoon halverwege ingescheurd???

Wtf hoe kan dit? En mijn teennagel was niet eens zo lang?

8 likes

Heeft het niet gebloed?

Ben bezig met m’n 4e :poop: van vandaag. Geen idee wat er aan de hand is met m’n darmen :joy:

2 likes