ik kom net terug van een wortelkanaalbehandeling en het was vreselijk. niet lezen als je niet tegen enge tandarts verhalen kan
Samenvatting
ik reageer niet goed op verdovingen dus had dat tegen de nieuwe tandarts gezegd. alles prima, zij verdoving gespoten en ze zou met 10 min terugkomen. na 10 min nog overal gevoel, dus weer wachten. 5 min later zegt ze dat plaatselijk wat ging bij spuiten. nou dat deed dus al echt pijn
weer wachten. uiteindelijk zaten er 4 ampullen verdoving in en kon ze er niet nog meer geven dus ze moest beginnen. en toen begon de ellende pas echt
ze heeft de hele kies opengeboord en ik voelde gewoon alles. toen kwam het ergste, ze heeft rechtstreeks in de zenuw gespoten om hem zo te verdoven. heb echt nog nooit zo’n pijn gehad gewoon, mijn god. daarna was het gelukkig weg en konden ze behandelen maar dit was echt bizar pijnlijk
ze zei ook dat ze zoiets nog nooit gezien hadden en er een melding van ging maken haha. ben heel benieuwd.
eindstand is m’n hele gezicht verdoofd tot aan m’n onderste wimperrand maar de behandelde kies doet echt pijn. ze heeft gelukkig een ziektebriefje geschreven voor vandaag dus hoef niet te werken met een scheve bek gelukkig