Ik vind blauwe plekken zo mooi, echt kunstwerkjes. En zo interessant hoe dat steeds van kleur en patroon verandert.
@PangurBan @Steady @Acht Bedankt voor de zorgen. Ik heb het gemeld bij de gyn waarbij ik onder controle sta. Naar het schijnt zou een eerste besmetting van het herpesvirus het gevaarlijkst zijn voor de baby; gezien ik gedurende mijn leven hier al vaak mee te maken heb gehad, zal ik nu juist antistoffen meegeven. Maar het is natuurlijk te hopen dat het weer weggetrokken is wanneer de bevalling start.
Bizar he, ik wil een timelapse hiervan haha. Nu al zin in als hij groen en geel wordt.
Ik ga zo weer eens mijn oren uit laten spuiten
Edit: meh hoefde niet!
Ja zag het al helemaal voor me
Wow slim eigenlijk om zo’n peer te gebruiken! Dit ga ik onthouden
Dus in plaats van zuigen vul je dat balletje met water?
Heb twee dagen alleen tanden gepoetst maar niet gedoucht omdat ik twee slechte nachten had en daarna ook nog 2x om 6u achter de pc moest zitten. Vervolgens doodmoe niet meer in slaap kunnen vallen na werk maar ook te weinig slaap om nog te functioneren. Loop en slaap in huis dus al twee dagen in hetzelfde shirt en ik kon gisteravond al mijn eigen geur niet harden. Echt, wtf. Ik ruik echt naar de dood. Al het stresszweet zit lekker in dit shirt te broeien en ik heb het ook super warm deze dagen. Gelukkig woon ik alleen
Vandaag een hele rustige dag dus ik stap zo de douche in om dit ranzige lichaam eens goed te schrobben en daarna de rest van het huis ontsmetten.
Alles om te voorkomen dat men straks zo zit als ik de buitenwereld weer in ga
Soms kan ik hier dus echt van genieten. Rondlopen met vieze stinkende kleren, vet haar, in een vies bed liggen, en dan de dag erna uitgebreid douchen, schone kleren, schoon beddengoed. Heerlijk haha
Hahah, maar niets tipt aan gedoucht in een verschoond bed stappen met fijn beddengoed. Dat vind ik echt ultieme heerlijkheid!
Zit in de trein en klapte mijn MacBook open. Was eerder op zoek naar wat pro-biotics om mijn vriendin down there een beetje te helpen fit te blijven. Stonden er nog 4 tabbladen open met ‘vaginal care’ met giga roze pot in beeld VAGINAL CARE en nog een ander tabblad met CANDIDA. De persoon naast mij is ook een vrouw, dus niks aan de hand denk ik maar toch awkward
Ik had vorige week een soort personeelsfestival en heb de hele dag op heftige schoenen gelopen.
Daar heb ik blaren onder mijn eelt aan overgehouden. Heb inmiddels alle dode huid er af geknipt.
Al 3 dagen aan de schijt. Ben er nu klaar mee en ga de huisarts bellen zodra de praktijk open is.
Poepen doet echt al een paar maanden pijn, alsof er een scheurtje losknapt iedere keer dat ik naar de wc moet. Heb al twee keer zo’n sperti kuur van twee weken gedaan en dat helpt wel. Maar na die twee weken komt het gewoon weer terug . Ben telkens bang om naar de wc te gaan.
Ik had dit ook, toen heeft de huisarts een bepaald middel/zalfje voorgeschreven dat de bloedtoevoer richting je anus vergroot. Omdat het een erg slecht doorbloed deel van je lichaam is kunnen wondjes die daar zitten eigenlijk niet goed genezen. Dus een oud wondje wordt waarschijnlijke steeds voor dat het volledig genezen is opnieuw open gehaald. Dit middeltje hielp mij echt heel erg goed en sindsdien heb ik zoveel meer minder last ervan. Misschien is zoiets een optie om te vragen?
De combinatie PDS-menstruatie is deze keer weer een feestje zeg.
Ja goeie, was sowieso van plan de huisarts te bellen maar stel het iedere keer uit. Dit is ook geen doen zo .
Dit is de hel! Heb hier een tijdje geleden ook over gepost. Je ontlasting verzachten (zakjes Macrogol!) helpt echt goed en ook Diltiazem crème zodat het enigszins kan genezen. Ben er nu in zoverre vanaf dat ik kan poepen zonder pijn, echt genieten. Dus hoop snel hetzelfde voor jou
Edit; en echt bel snel de huisarts want als dit nog erger wordt dan ga je kapot dus wat er te voorkomen valt hiermee echt doen
Zal vaseline niet helpen? Die heel vette variant.
ik zit in de wachtkamer van de tandarts voor wortelkanaalbehandeling pt. 2 god sta me bij dat het vandaag mee gaat vallen
Hoe is het gegaan? Ik hoop voor jebeter dan de vorige keer, sterkte!