Mijn oor is door de oordruppels helemaal snotterig 🥲
Een nieuw avontuur voor in dit topic. Verborgen geplaatst voor wie niet van tenen foto’s houdt volgende week naar de huisarts.
Als ik iets van yoghurt eet heb ik daarna zo’n verottings smaak in mijn mond. Gatverdamme, moet ook echt daarna direct mijn tong poetsen anders is het niet te doen. Vraag me echt af hoe? Alsof er een hele laag op mijn tong blijft zitten ofzo
Ik smeer dat soms voordat ik naar het toilet ga en dat scheelt echt een hoop qua pijn!
Dit is ook weer zo’n heerlijk topic. Nog meer mensen zoals ik. Ik wil in een volgend leven rioolreiniger worden. Hoe viezer hoe beter. Lekker in de drek…
Ik kijk ook altijd mee als ze hier wat kunnen doen en vind het nooit stinken. Lekker juist!
Ik heb een plek op mijn ellebogen die droog is. Ik heb daar wel vaker last van en gebruikte dan een crème van de Lush. Inmiddels is het flink uit de hand gelopen en zit ik aan de antibiotica omdat een bacterie naar binnen is gegaan door de open huid, waarbij ik het gevoel heb dat mijn elleboog in de fik staat.
Ik heb een heel klein puistje op mijn wang en man dat ding doet pijn! Het lijkt alsof hij wortels heeft die via mijn jukbeen naar mijn kaak gaan. Heb hem al 2x kunnen uitknijpen vandaag en ging zowat door de grond. En foto’s of filmpje zou niet eens interessant zijn, want het lijkt gewoon een simpel klein puistje. Dus heb er ook nog eens niks aan
Oohhh dit brengt herinneringen naar boven van een tv-programma van vroeger. Een of andere Amerikaanse man die de smerigste beroepen ging proberen? Vond dat altijd zo tof om te zien.
Edit: lol het heet letterlijk Dirty Jobs
Ja dat! Ik ga kijken of ik nog wat kan vinden! Heerlijk!
Ik heb gisteren tijdens het eten echt heel hard op mijn tong gebeten.
Ja dit heb ik ook, vooral bij kwark is het ergste. Echt vies en een van de redenen dat ik nu een tijdje probeer om geen zuivel te eten, werkt wel trouwens!
Wooooow ja dat was leuk!!
Ben zojuist lekgeprikt door een mug. Duurde lang voordat ik haar eindelijk vond en heb dus standje cremeer gebruikt uit wraak. Nu ruikt de hele slaapkamer naar verbrande mug.
Anders werkt een likdoorn pleister ook maar dat duurt wel een aantal dagen voordat het harde eelt eruit is. Ging wel pijnloos bij mij met die pleister!
Hoe is dit gebeurd?
Jeej ik heb gepoept vannacht! Mega overwinning!!!
Kunnen dit spataders zijn? De eerste zit er al ruim een week, de tweede heb ik net ontdekt. Het doet geen pijn en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het blauwe plekken zijn. Beide in/net onder de knieholte overigens. Ik vind het heel lillek. Ben wel zwanger overigens dus dat geeft volgens mij extra kans op spataderen.
Ja dat lijken wel spataderen inderdaad, even in de gaten houden of ze nog verkleuren komende dagen.
Oh nee, ik heb dit ook een keer gedaan en de wortel niet goed weggekregen waardoor hij binnen een half jaar nog veel pijnlijker terug groeide en onder plaatselijke verdoving is weggesneden. Ik herken het gevoel van voldoening als t is gelukt maar mocht hij terug komen dan zou ik toch naar een medisch pedicure of huisarts gaan.
Al heb ik pas wel een jarenlang wratje op mijn vinger eruit gepulkt en dat lijkt wel goed te zijn gegaan hehe.
@anon37686689 ik vind het zelf meer lijken op gesprongen adertjes. Ik heb dat ook, ook op mijn knie. En vind het zelf lelijk maar dus verder onschuldig. Het is bij mij ook nooit erger geworden dan dit.
Oh man…herkenbaar. Als ik zuivel heb gegeten heeft mijn vriend het idee alsof er iets in mij aan het rotten is. En vooral als ik veel kaasblokjes heb gehad