Jeej ik heb gepoept vannacht! Mega overwinning!!!
Kunnen dit spataders zijn? De eerste zit er al ruim een week, de tweede heb ik net ontdekt. Het doet geen pijn en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het blauwe plekken zijn. Beide in/net onder de knieholte overigens. Ik vind het heel lillek. Ben wel zwanger overigens dus dat geeft volgens mij extra kans op spataderen.
Ja dat lijken wel spataderen inderdaad, even in de gaten houden of ze nog verkleuren komende dagen.
Oh nee, ik heb dit ook een keer gedaan en de wortel niet goed weggekregen waardoor hij binnen een half jaar nog veel pijnlijker terug groeide en onder plaatselijke verdoving is weggesneden. Ik herken het gevoel van voldoening als t is gelukt maar mocht hij terug komen dan zou ik toch naar een medisch pedicure of huisarts gaan.
Al heb ik pas wel een jarenlang wratje op mijn vinger eruit gepulkt en dat lijkt wel goed te zijn gegaan hehe.
@anon37686689 ik vind het zelf meer lijken op gesprongen adertjes. Ik heb dat ook, ook op mijn knie. En vind het zelf lelijk maar dus verder onschuldig. Het is bij mij ook nooit erger geworden dan dit.
Oh manâŠherkenbaar. Als ik zuivel heb gegeten heeft mijn vriend het idee alsof er iets in mij aan het rotten is. En vooral als ik veel kaasblokjes heb gehad
Heb ik heel lang over moeten nadenken, gezien ik het weekend ervoor 30 km in de Ardennen heb gewandeld. Maar ik had mijn teen dus aan een deur gestoten (de onderkant schoof eroverheen)
Gelukkig kan ik er nog normaal mee lopen. Alleen erop duwen doet pijn.
Nieuwe foto:
Holy moly! Hopelijk gaat het goed genezen en ervaar je verder geen pijn. Ik heb zelf ook eens bloed onder de nagel van mijn grote teen gehad en las dat je eventuele druk kunt verwijderen door een klein gaatje in je nagel te maken waardoor het bloed eruit kan vloeien
Gisteravond heb ik 4 keer op het toilet gezeten door diarree en mân billen branden nog steeds door het zoveel keer schuren met toiletpapier. Zelfs onder de douche brandde die huid.
Heb je toevallig vochtig toiletpapier in huis? Daarmee deppen is prettiger dan vegen met gewoon toiletpapier, mocht je weer moeten. Sterkte!
Mocht je geen vochtig toilet papier hebben maar wel een wasbak in de buurt: ik maak ook wel eens gewoon toilet papier nat als het heel erg brand .
Ah wat slim, dat had ik wel kunnen doen! Want heb geen vochtig toilet papier in huis.
Bij de derde keer baalde ik al zo hard dat ik de eerste keren niet voorzichtiger had geveegd/gedeptâŠ
Vaseline smeren voordat je naar de wc gaat schijnt ook te helpen!
Hahaha, dat is vooral bij wondjes maar vaseline smeer ik op deze plek nu ook
Ik heb laatst geleerd over het bestaan van vaseline met verdovingsmiddel (lidocaine). Ga hier om vragen als ik nog eens zoân episode heb!
Oke maandag kwam ik erachter dat ik een amandelsteen heb en hij lijkt echt met de dag te groeien. Ook lijkt er nog eentje verstopt te zitten tussen mijn amandelgroeven⊠Ik heb er ook echt keelpijn van, slikken is vervelend en een continu irritant kriebelend gevoel. Ik heb al heel vaak geprobeerd hem weg te halen met een wattenstaafje maar ik kom er dus echt niet bij, heel frustrerend!
In de spoiler een foto van de amandelsteen.
Lijkt me eerder een aft?!
Mijn aften zien er anders uit hoorđ€
Wow! Ik heb iets te verlekkerd in zitten zoemen
Met de achterkant van een oogschaduwkwast kun je het goed bij, die zijn glad, afgerond en lang. Wattenstaafjes maken alles droog en laten pluisjes achter. Afrader.
Met de makeupkwast duw je dan zachtjes naast de steen, dan komt hij wel los.
Succes!!