Mocht je geen vochtig toilet papier hebben maar wel een wasbak in de buurt: ik maak ook wel eens gewoon toilet papier nat als het heel erg brand
.
Ah wat slim, dat had ik wel kunnen doen! Want heb geen vochtig toilet papier in huis.
Bij de derde keer baalde ik al zo hard dat ik de eerste keren niet voorzichtiger had geveegd/gedeptâŠ
Vaseline smeren voordat je naar de wc gaat schijnt ook te helpen!
Hahaha, dat is vooral bij wondjes
maar vaseline smeer ik op deze plek nu ook
Ik heb laatst geleerd over het bestaan van vaseline met verdovingsmiddel (lidocaine). Ga hier om vragen als ik nog eens zoân episode heb!
Oke maandag kwam ik erachter dat ik een amandelsteen heb en hij lijkt echt met de dag te groeien. Ook lijkt er nog eentje verstopt te zitten tussen mijn amandelgroeven⊠Ik heb er ook echt keelpijn van, slikken is vervelend en een continu irritant kriebelend gevoel. Ik heb al heel vaak geprobeerd hem weg te halen met een wattenstaafje maar ik kom er dus echt niet bij, heel frustrerend!
In de spoiler een foto van de amandelsteen.
Lijkt me eerder een aft?!
Mijn aften zien er anders uit hoorđ€
Wow! Ik heb iets te verlekkerd in zitten zoemen 
Met de achterkant van een oogschaduwkwast kun je het goed bij, die zijn glad, afgerond en lang. Wattenstaafjes maken alles droog en laten pluisjes achter. Afrader.
Met de makeupkwast duw je dan zachtjes naast de steen, dan komt hij wel los.
Succes!!
Omg its huge
Stuur je een foto als ie eruit is 
Bij mij duurde het een jaar voordat de blauwe plekken onder mijn teennagels wegwaren 
Is dat niet een plekje van een ontstoken keel?
En @joe thanx voor de tips! Heb ze allebei geprobeerd maar mijn tong zit zo erg in de weg, die blokkeert echt mijn zicht waardoor ik niet voorbij mijn huig kom⊠Ik gorgel nu een paar keer per dag met zout water in de hoop dat hij loskomt
En @Krabsalade ja zou ook beide misschien wel kunnen. Maandag zag hij er zo uit, zie foto in de spoiler, en naar aanleiding daarvan ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat het een amandelsteentje is.
Ik weet het ook niet hoor, haha, maar als het pijn doet zou het wel een aft kunnen zijn.
Oh ik vind het er ook wel echt uitzien als een amandelsteen, wel echt een grote dan! Ik heb ze er wel eens uitgekregen door tijdens het douchen met natte wijsvinger en duim mân amandel te âmasserenâ. Moet je er wel bij kunnen zonder kokhalsreflex. En ook wel eens gehad dat het daarna extreem geirriteerd was juist 
Ik heb trouwens ook echt meerdere keren afgelopen jaar een coronatest gedaan i.v.m. keelpijn om een dag daarna of een paar dagen daarna wakker te worden met een amandelsteentje waarna alles weer normaal voelde. 
Hoo ik wil ook amandelsteentjes maar ik heb geen amandelen 
Is dit de nieuwe âik wil krullen maar heb steil haarâ v.s âik wil steil haar maar heb krullenâ? 

Ik haat namelijk mijn amandelen met zn stinksteentjes xD