Het TMI topic #2 (Deel 1)

Op internet lees ik veel vaporub.

1 like

Maar je moet het laaaaaaang doen hù
 de hele nagel moet uitgroeien ermee. En het liefst moet ie ook helemaal dun gevijld worden.
Iedereen die wel eens teennagels heeft gelakt weet hoe langzaam die groeien. Volgens mijn echt 1 mm per maand.

1 like

Er komt echt felgeel vocht uit mijn neusgat gelopen :thumbsup:

Mijn zusje doet nu al sinds een tijdje met vaporub elke avond en het begint nu echt minder te worden.

1 like

Oké jongens wie gaat deze uitproberen:

3 likes

Ik heb een oorontsteking en mijn trommelvlies is gescheurd.
Er komt sinds gisteren bloed uit mijn oor. Heeul interessant!

Fyi: ik ga er niet in met het staafje. Dit is alleen al wat er rond om de opening van mijn oor zat.

5 likes

@Whitecactus @Yzile @Katie @Totoro Thanks allebei! Ik ga eens experimenteren. En huilen de hele zomer lang, met dichte schoenen aan hahaha

Ik lig op de bank met een koelelement tussen mijn benen omdat mijn flamoes in brand lijkt te staan :weary:

1 like

Je kan ze wel gewoon lakken! Dan zie je t niet en ga je in de winter lekker behandelen!

Ik had weer eens een bult achter mijn oor. Vriend prikte er gisteren in, kwam een beetje vocht uit, meer niet. Vanmiddag pulkte ik eraan en toen kwam er gele brij uit (lekker op t werk) en net vroeg ik of hij weer wilde kijken. Er zat nog iets dus hij drukt met het ‘puistentool’ en ineens gilt ie het uit. Was dus een hard propje op zijn voorhoofd geschoten. Hahaha ik moest zo hard lachen
wel zielig natuurlijk want nasty. Nu duwt ie mee-eters op mijn rug uit.
En ja, ik heb een foto gemaakt van hét propje:

11 likes

Ik heb tegen beter weten in een heel zakje suikervrije snoepjes gegeten. Mijn darmen zijn niet blij, gelukkig ben ik alleen thuis.

Edit: Godver, dit was echt een slecht idee. Ik heb inmiddels van ieder half uur 20 minuten op de wc doorgebracht. Waterdunne diarree gelardeerd met scheten from hell. En het gaat maar door
 Mocht iemand nog eens verstopt zitten: eet vooral een zak suikervrije snoepjes. Gegarandeerd dat alles weer doorloopt.

7 likes

Oh god deze fout heb ik ook eens gemaakt. Sterkte de komende uren.

1 like

Weet je wat er aan de hand is?

1 like

Nope, dacht misschien schimmelinfectie dus ik heb vannacht zo’n canesten capsule gebruikt, maar geen idee of dat helpt (so far nog niet iig). Ook de eerste keer dat ik die gebruik dus weet niet hoe dat normaal werkt haha

2 likes

Holy moly ik heb me net een gat in mn duim gekaasschaafd :flushed: Ben helemaal gefascineerd. Dat flapje huid is best dik en kan ik er niet zomaar aftrekken ofzo. Als ik het gewoon zo laat (nu eerst ff met een pleister erom, als het straks niet meer bloed laat ik die eraf) dan groeit dat wel weer vast toch?

20 likes

Omg! Ziet er super heftig uit!

Is mij ook twee (!!) keer overkomen met een kaasschaaf. Ik heb het flapje met rust gelaten en toen het bloeden een beetje was gestopt mijn duim in gaas gewikkeld. Bij mij droogde het flapje uit en ging er vanzelf af. De rest genas netjes.

Maar als je twijfelt over hoe diep het is, zou ik wel ff met de huisarts bellen als ik jou was.

Ik mag tegenwoordig alleen voorgesneden plakken eten van mezelf.

5 likes

Aah dit heb ik ook eens een keer gehad en er toen gewoon maar een hechtpleister opgeplakt. Bleef ook best wel een tijdje bloeden. Uiteindelijk gewoon dichtgegoeid, maar ik zal voor altijd een andere vingerafdruk hebben met die duim als voor m’n kaasschaaf avontuur.

M’n omgeving vond toen overigens dat ik naar de dokter moest om te laten plakken ofzo, ik vond dat onzin en ben dus niet gegaan

2 likes

Hier nog een
 En een omelet met kaas zal ik nooit meer hetzelfde naar kijken. Ik had ineens rood ei ipv geel, haha

6 likes

Ahh ik kan t bijna voelen! Ik heb een keer mijn teen keihard gestoten aan een metalen onderstel. Ik rende er in volle vaart tegenaan en had toen een zo’n winkelhaak (en een gespleten teennagel van boven naar beneden). Bij mij droogde dat flapje uit, werd kleiner en viel er vanaf. De wond eronder droogde ook snel in.

2 likes

Ook gehad, het flapje is weer vastgegroeid maar je kunt het nog heel goed zien. Mooi is het niet en die kaasschaaf is de prullenbak in gegaan, dat was een onding. Gewoon een pleister erop en af en toe wisselen, ik ben er niet mee naar de huisarts geweest. Het bloedde wel heel lang nog.

4 likes