Het TMI topic #2 (Deel 1)

Nope, dacht misschien schimmelinfectie dus ik heb vannacht zo’n canesten capsule gebruikt, maar geen idee of dat helpt (so far nog niet iig). Ook de eerste keer dat ik die gebruik dus weet niet hoe dat normaal werkt haha

2 likes

Holy moly ik heb me net een gat in mn duim gekaasschaafd :flushed: Ben helemaal gefascineerd. Dat flapje huid is best dik en kan ik er niet zomaar aftrekken ofzo. Als ik het gewoon zo laat (nu eerst ff met een pleister erom, als het straks niet meer bloed laat ik die eraf) dan groeit dat wel weer vast toch?

20 likes

Omg! Ziet er super heftig uit!

Is mij ook twee (!!) keer overkomen met een kaasschaaf. Ik heb het flapje met rust gelaten en toen het bloeden een beetje was gestopt mijn duim in gaas gewikkeld. Bij mij droogde het flapje uit en ging er vanzelf af. De rest genas netjes.

Maar als je twijfelt over hoe diep het is, zou ik wel ff met de huisarts bellen als ik jou was.

Ik mag tegenwoordig alleen voorgesneden plakken eten van mezelf.

5 likes

Aah dit heb ik ook eens een keer gehad en er toen gewoon maar een hechtpleister opgeplakt. Bleef ook best wel een tijdje bloeden. Uiteindelijk gewoon dichtgegoeid, maar ik zal voor altijd een andere vingerafdruk hebben met die duim als voor m’n kaasschaaf avontuur.

M’n omgeving vond toen overigens dat ik naar de dokter moest om te laten plakken ofzo, ik vond dat onzin en ben dus niet gegaan

2 likes

Hier nog een… En een omelet met kaas zal ik nooit meer hetzelfde naar kijken. Ik had ineens rood ei ipv geel, haha

6 likes

Ahh ik kan t bijna voelen! Ik heb een keer mijn teen keihard gestoten aan een metalen onderstel. Ik rende er in volle vaart tegenaan en had toen een zo’n winkelhaak (en een gespleten teennagel van boven naar beneden). Bij mij droogde dat flapje uit, werd kleiner en viel er vanaf. De wond eronder droogde ook snel in.

2 likes

Ook gehad, het flapje is weer vastgegroeid maar je kunt het nog heel goed zien. Mooi is het niet en die kaasschaaf is de prullenbak in gegaan, dat was een onding. Gewoon een pleister erop en af en toe wisselen, ik ben er niet mee naar de huisarts geweest. Het bloedde wel heel lang nog.

4 likes

Oh goeie, ga ik dat doen. Thanks! Haha en mss moet ik idd ook maar aan de plakken :sweat_smile:

Thanks ook @Mrs.Fraser @WhereTheLightIs @Virago !

2 likes

Ik las in kaas gewikkeld, haha

11 likes

Ik moest net 4 keer achter elkaar hard niezen, het voelde alsof het uit mijn tenen kwam zeg maar.
En toen had ik ineens een harde klont in mijn mond. :face_vomiting: Ik heb de klont uitgespuugd en hij was 1,5 - 2 cm en snotterig en bloederig. Ben vergeten een foto te maken.

6 likes

Ik dacht dat je ongesteld was (geen idee waarom?) en dat er dus een bloedklont van beneden omhoog schoot. Jakkie… (nee, dat kan niet natuurlijk)

2 likes

Hahahaha nee dat zou wel next level smerig zijn.
Ik denk dat het vanuit mijn neus of keel kwam.

1 like

Er kwam net een hele flats bloed uit mijn vagijn midden op de vloer van mijn date. Overal druppels bloed. Ik schrok er zelf van. Ik ben niet ongesteld, het is rond mijn ovalatie maar wtf man.

Heb je dit vaker, en heb je geen pijn?
Mijn ovulaties zijn sinds ik moeder ben redelijk pijnlijk maar bloed verlies ik dan niet…

Nee geen pijn! Heb dit vaker ja al sla ik ook wel eens een maand over. Duurt deze maand wel heel lang , sinds zondag. Zo’n lange nep menstruatke ben ik dan weer niet gewend. (Er is trouwens eens een echo gemaakt en ook uitstrijkje en destijds was alles in orde).

Fijn dat het gecheckt is en in orde is!
Heb weleens vaker gehoord van bloedverlies rond ovulatie. Lijkt me heel stom dat je dan 2 keer per maand de sigaar bent. :frowning:

1 like

Ik ging toevallig gisteren nog even googlen en vind dan vooral berichten als “een ovulatiebloeding duurt niet langer dan een dag”. Nou don’t know what’s happening here dan :’) En of er twee weken weer feest maar dan met pijn erbij en nog meer bloed! :confetti_ball:

1 like

Ritje dokter dan maar.

Er is al eens naar gekeken en niks aan de hand, eicellen te zien en ook geen afwijkende cellen qua baarmoederhalskanker ofzo dus ga er vanuit nu ook niet!

Ik heb weer eens een blaar. Sinds zondag en daarna gewoon schoenen aangehad zonder pleister en het randje van elke schoen kwam er langs. Dus gisteren had ik superveel pijn en kon ik mijn voet amper plat neerzetten en was mijn enkel zelf wat dik. Nu heb ik er maar wel een pleister opgedaan en komt er steeds geel vocht uit.