Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik vind je nagels/nagellak eigenlijk meer tmi dan dat rood/blauwe vlekje op je teen :sweat_smile:

20 likes

Het is winter, dan zou ik de lak ook gewoon laten bladderen. Vind dat niet echt tmi? Een normale voet.

22 likes

Laat jouw french tip pedicure dan eens zien

9 likes

Van french tip op voeten krijg ik ook de kriebels, hoort naar mijn idee alleen op je handen :stuck_out_tongue:

@dommel In de winter moet je er zelf toch nog steeds tegenaan kijken? Ik vind het zelf onverzorgd, zou er zelf dus ook in de winter die 2min werk aan besteden om het er even af te halen. Prima dat een ander het niet doet, maar deze foto in het TMI-topic plaatsen vanwege een klein blauw plekje en dan met zulke teennagels/nagellak, ja dan valt me dat 10x meer op :wink:

5 likes

Nou, dan zal ik die enorme blauwe plek op mijn ongeschoren winter yeti benen ook maar laten hè.

Snap echt niet wat er schokkend is aan afgebladderde nagellak. Boeiend.

2 likes

Rare vergelijking :thinking:

En ik vind het ook niet schokkend, vond het gewoon wel grappig dat ze een foto plaatste voor het TMI topic of all places voor zo’n klein plekje (waarvan ik dus ook niet snap wat er tmi aan is), terwijl ik dus eerst dacht dat het om haar nagels ging zo zonder eerst de beschrijving te lezen. Niet zo zwaar aan tillen joh.

1 like

Ai ik had een paar weken geleden hetzelfde, precies dezelfde teen ook :sweat_smile: Was wel echt gruwelijk - de pijn was niet te doen, en voel het nu nog steeds als ik er tegenaan druk. Wel hele coole kleuren :+1:

4 likes

Was ie niet gebroken?

3 likes

Ja waarschijnlijk wel :smiling_face_with_tear: of iig behoorlijk gekneusd

3 likes

Nou, 5 minuten later mezelf verbrand aan de spiraal van de oven :roll_eyes:

4 likes

Ik heb voorhoofdsholte/bijholteontsteking en het snot komt sinds gisteravond uit mijn ogen. Vieze gore plakbende, dit heb ik nog nooit gehad.

6 likes

Ik kreeg vannacht ineens buikgriep en wat een ellende. Zoveel maagpijn, intens misselijk en dan ook tegelijk nog een menstruatie from hell. :tired_face:
(Also: overgeven, diarree en veel bloed at the same time is echt fucking onhandig)

5 likes

Wij drieën hebben sinds gisteren ook buikgriep. Bah. Gelukkig is de menstruatie nog nergens te bekennen bij mij.

3 likes

Ik was vet ontevreden over die action sokken maar gisteren hingen na een week toch de vellen er aan, kon bijna niet slapen omdat ik wilde pulken. Ga zo nog even in bad om extra te weken :dizzy:

3 likes

Ooh dit klinkt echt al de horror. Beterschap!

Tijdens mijn vakantie had ik een blaar op mijn grote teen en toen heb ik hem later ingetapet met pleisters. Daardoor zaten mijn schoenen wat strakker en is er een bloeduitstorting ontstaan onder de nagel van mijn dikke teen. Die is inmiddels dus een beetje paars geworden. Ik heb al een voetenbadje gemaakt en mijn nagel geknipt om te voorkomen dat ie ingroeit (ik voelde ook wel dat er druk op zat). Is er nog meer wat ik kan doen of moet ik nu gewoon wachten tot de nagel uitgroeit?

2 likes

Dit doet zo’n pijn en niks helpt.

17 likes

heeeeel veeeel vaseline smeren en blijven smeren! Heb dit ook gehad laatst, echt zooo naaar :cry:

2 likes

Werkte vaseline wel? Ben zelfs destijds bij pedicure geweest maar ook dan had ik het. Miss een andere zoeken?

Ik had het toen ik echt heel veel eelt had verzamelt en ze zei dat ik het goed moest blijven insmeren omdat je hielen dan uitdrogen. dus je kan proberen na de pedicure om het meer vettig te houden. Sinds die tijd heb ik het zelf niet meer.
Het kost echt een paar dagen nu met heel veel smeren maar dan voelt het al een stuk beter.

1 like