Het TMI topic #2 (Deel 1)

Zoutwater spoelen?

4 likes

1 like

Je ontstoken amandel

7 likes

Lijken me ontstoken amandelen?

3 likes

Hm je zit wel tegen een abces aan denk ik, lijkt of je huig al beetje opzij gaat er voor. Voel je je ook ziek? Misschien morgenochtend even je HA bellen.

Probeer eens trachitol daar zit lidocaine in werkt verdovend.

4 likes

haha, misschien is je neusamandel weggehaald vroeger

4 likes

Goed idee! Volgens mij heb ik dat nog ergens liggen.

@Batalash Sterkte! Ziet er heel pijnlijk uit. Wat een amandeldag vandaag. Fucking kut dingen :sob:

1 like

Ik draag al iets van 3 jaar dezelfde oorbellen. Doe ze nooit uit.
Meestal als ik aan mijn oorgaatjes friemel krijg ik stinkvingers maar ik was m’n oren en oorbellen altijd even mee met shampoo als ik m’n haren was. Dan zeep ik ze echt in enzo dus dacht dat ze wel schoon waren.
Vandaag verveelde ik me even op werk en dacht ik ga m’n ongebruikte gaatjes even uitdrukken om te kijken of er wat uit komt. Jahoor kwamen wormpjes uit maar toen dacht ik van ja ik haal m’n oorbellen er even uit en doe die gaatjes ook. Maar toen zag ik ineens mijn oorbel van binnen helemaal vol zooi zitten. Heb het er met een tandenstoker uitgehaald :nauseated_face:

En draag dus 4 van zulke oorbelletjes. Vanavond maar even met een tandenborstel en afwasmiddel alles schoon maken want het is echt goor en stinkt enorm hahaha

Foto's van ranzige troep en oorbel

41 likes

Ik dacht dat ze terug kunnen groeien? Geen idee hoe, maar dit was echt mijn angst vroeger

1 like

Nee dat kwam uit het holle gedeelte vd oorbel! Daarom ligt er oorbelletje er achter haha

2 likes

Had echt mega diarree door corona en heb ineens in mijn broek gepoept :cry: :skull: Ik voelde het niet eens aankomen (?) Nu lig ik maar zielig te zijn want een goede broek in de prullenbak gedaan en gewoon wtf.

2 likes

Ohh gewoon paar keer in de was doen toch?

Maar heel irritant, ik had t ook met corona. Echt waterdun :dizzy_face:

2 likes

Ringetjes zonder hol gedeelte halen misschien!

Al wil ik niet weten hoe de mijne erbij hangen

3 likes

Nou deze waren best wel prijzig haha. Massief goud is nog duurder. Ik ga ze gewoon geregeld schoonmaken.

@Barbamama zonde om weg te gooien. Nachtje in koud water in de biotex, daarna keertje wassen zonder andere kleding erbij en daarna gewoon meewassen met de was! Wel vervelend die diarree, had het pas ook. Echt vies voel je je dan he :pensive: hoop dat je je snel beter voelt.

10 likes

Oké ik zit sinds tijden weer eens in de nachtdienst en was echt vergeten dat mijn darmen dan op hol slaan. Ik kan echt alleen maar poepen :poop: :poop:

3 likes

Aften in de keel is still going strong! Jezus wat een ellende is dit :sob::sob:

3 likes

Heeft de huisarts mee gekeken? Lijkt bijna op een abcesje.

2 likes

Hmm, ik denk niet dat een abcest is. Heb altijd beetje zo flapje aan die kant van amandel. Alleen nu is het roder en geïrriteerd. Maar wil sowieso na het weekend langs de huisarts. Ik behandel het nu als een aften, want zo ziet het ervoor mij uit. Het doet echt zo veel zeer :sob:

1 like

Ik heb gisteren mijn teen gestoten en het is fascinerend hoe het evolueert. Vandaag is het rood/blauw en dikker dan gisteren:

8 likes