Ze kunnen niks tegen de aften doen, maar kunnen je wel iets geven tegen de pijn. Dus helaas nog niks echt veranderd. En weten nog steeds niet waar zo aften vandaan komt.
Ik had zo 2weeken heel veel pijn van de aften. En omdat de aften in mijn keel zat voelde het anders dan ānormaleā aften. Ging door de grond van de pijn. Ik had ook dat middeltje gehaald wat jij noemt. Werkt opzich alleen moest ik steeds in het begin kokken, omdat ik dat laagje heel erg voelde in mijn keel. Deze dinsdag had ik nog steeds last dus toen toch ff afspraak gemaakt. Woensdag kon ik terecht, maar eigenlijk had ik er toen geen last meer van. Was eerste dag dat ik het gewoon nauwelijks voelde. Dacht laat het plekje alsnog checken, zodat ik zeker was dat het een aften was en niet iets anders.
Dus ze hebben nu ook nog niet echt een wondermiddel voor de aften. En eigenlijk is het gewoon kapot gaan van de pijn en wachten tot het over gaat. En je hebt natuurlijk die middeltjes. Dat werkt deels voor mij. Het was zo grote en pijnlijke plek, dat zo aanstip ding niet optimaal werkte.
Maar ben zo blij dat eindelijk na bijna 2 weken de pijn over is. Ik kan weer normaal fuctioneren.