heeeeel veeeel vaseline smeren en blijven smeren! Heb dit ook gehad laatst, echt zooo naaar
Werkte vaseline wel? Ben zelfs destijds bij pedicure geweest maar ook dan had ik het. Miss een andere zoeken?
Ik had het toen ik echt heel veel eelt had verzamelt en ze zei dat ik het goed moest blijven insmeren omdat je hielen dan uitdrogen. dus je kan proberen na de pedicure om het meer vettig te houden. Sinds die tijd heb ik het zelf niet meer.
Het kost echt een paar dagen nu met heel veel smeren maar dan voelt het al een stuk beter.
Ik had voor mijn zwangerschap poezen voetjes. Na de bevalling⦠kei veel eelt en schimmel nagels
Blijkt vaker voor te komen⦠maar mensen kiender.
ahhh shit zooi! Ik heb zelf ook 2 walgelijke kalk (eigenlijk schimmel) nagels. KOm er NIET vanaf. dus ik lag ze nu maar gewoon.
Ja die gehwol klovenzalf is echt een fijne creme! Mocht je in de buurt van Duitsland wonen, daar is het echt een stuk goedkoper.
Mijn amandelen zijn helemaal opgezet en ik heb er van die witte vlekken/puntjes op zitten. Ik heb daarvoor een keer zoān zuigertje gekocht maar dat werkt niet. Iemand een tip? Ik kan er niet tegen en t voelt ook zo naar.
Op de foto lijkt het meer op ontstoken amandel dan op amandelsteentjes. Ik zou er in elkgeval van afblijven. En even langs de huisarts gaan?
Mijn baby had een verstopte neus. Ik zag het snot gewoon zitten maar kon er niet bij. Toen heb ik het eruit gezogen met een mini zuigertje (tuutje met slangetje eraan en aan het eind een mondstukje waaraan je dus moet zuigen) ā¦echt zoooo satisfying! Baby ging door met slapen en vriend bijna over zān nek
Nee er zit een stop op dus je kan het niet doorzuigen je mond in Superhandig ding wel
Thanks, ik dacht ach gaat wel over maar mān strottenhoofd is ook wat dik. Ben heel moe en ook niet zo lekker in mān vel. Ben al 3 weken aan t kwakkelen, (kleine gaat sinds kort naar de opvang).
Misschien toch maar ff naar HA bellen. Maar vind dat voor zoiets ākleinsā dan soms overdreven ofzo?
Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan voor een aften, waar ik die dag niet echt last meer van had. Toen ik stond te wachten kwam een huilend kind met een zere arm en er kwam voor een oudere vrouw een ambulance. Dus ik begrijp je heel goed, maar het is de pijn en ongemak echt niet waard om er mee rond te lopen. De huisarts is er juist ook voor zulke ākleineā dingen. Gewoon gaan!
Ah wat sneu! Mijn kind heeft dit ook gehad toen ze klein was. Toen het even over was gingen haar tenen opeens enorm vervellen, echt de hele buitenlaag liet los. Hoort er kennelijk bii, maar ik schrok er wel van (zij had ook nauwelijks plekjes op haar voeten) dus mocht dit bij jou gebeuren dan weet je het alvast.
Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden
Ze kunnen niks tegen de aften doen, maar kunnen je wel iets geven tegen de pijn. Dus helaas nog niks echt veranderd. En weten nog steeds niet waar zo aften vandaan komt.
Ik had zo 2weeken heel veel pijn van de aften. En omdat de aften in mijn keel zat voelde het anders dan ānormaleā aften. Ging door de grond van de pijn. Ik had ook dat middeltje gehaald wat jij noemt. Werkt opzich alleen moest ik steeds in het begin kokken, omdat ik dat laagje heel erg voelde in mijn keel. Deze dinsdag had ik nog steeds last dus toen toch ff afspraak gemaakt. Woensdag kon ik terecht, maar eigenlijk had ik er toen geen last meer van. Was eerste dag dat ik het gewoon nauwelijks voelde. Dacht laat het plekje alsnog checken, zodat ik zeker was dat het een aften was en niet iets anders.
Dus ze hebben nu ook nog niet echt een wondermiddel voor de aften. En eigenlijk is het gewoon kapot gaan van de pijn en wachten tot het over gaat. En je hebt natuurlijk die middeltjes. Dat werkt deels voor mij. Het was zo grote en pijnlijke plek, dat zo aanstip ding niet optimaal werkte.
Maar ben zo blij dat eindelijk na bijna 2 weken de pijn over is. Ik kan weer normaal fuctioneren.
Mijn man had er ook altijd veel last van (aften) en heeft toen zān tandpasta veranderd naar paradontax
Nu nauwelijks meer last van. Misschien iets om naar te kijken? Las dat uhm zendium (?) ook goed moet zijn.
Ik heb normaal nooit zo last van dus denk gewoon pech had. Maar ga het onthouden mocht het weer terugkomen!
Ik heb soms ook een mond vol met aften, vaak als mn weerstand wat minder is. Wat bij mij altijd wel werkt is aanstippen met Pyralfex en verdoven met ijsblokjes.