Het TMI topic #2 (Deel 1)

Woww zo interessant om te zien hoe het heelt. Elke dag een fotoupdate please

Nice. Ga ik proberen te doen! Ben echt blij dat jullie dit interessant vinden, want mijn vriendinnen waarderen dit soort foto’s niet :stuck_out_tongue:

2 likes

dat zijn dus geen vriendinnen :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik word ongesteld en wilde net een lang stuk buiten lopen (wat dus lastig is als ik moet wisselen). En als ik ongesteld ben moet ik altijd enorm vaak plassen. Ik haat het. En dan is de pijn nog niet eens begonnen.
Zou echt grof geld over hebben om nooit meer ongesteld te zijn.

Weer een fijne ingezoomd foto voor de liefhebbers :joy::

Hij is echt al lekker aan het dichtgroeien! Doet ook een stuk minder pijn dan 2 dagen terug.

23 likes

Zo knap eigenlijk dat je lichaam dit zo kan

3 likes

Ik krijg echt heel veel zin om korstjes te pulken van deze foto’s.

3 likes

Is jullie stoelgang ook zo ontregeld door het thuiswerken?
Ik heb kennelijk een hobbelige treinreis nodig om de boel op gang te laten komen. Het is 21:26 en ik zit nu pas op te poepen.

3 likes

COOOOOL
En Nederlands kraanwater is perfect om wonden schoon te maken, hoef je geen middeltjes voor te gebruiken

1 like

Ik heb sowieso afslankthee nodig om de boel op gang te krijgen. Drink ik dat niet komt er een baksteen uit. Misschien dat bij jou “fietsen in de lucht” helpt. Schijnt te stimuleren.

Bij mij in positieve zin! Komt denk ik omdat ik nu meteen kan gaan als ik moet en dat is op gewone werkdagen niet zo door haast en drukte!

1 like

Dit zijn mijn voeten een week na de Action eelt-sokken. Ik ben behoorlijk teleurgesteld. Op mijn voetzolen is nauwelijks iets aan velletjes te zien :cry:

1 like

Wojowwwwww
 de vroeg gesproken. Net even lekker gedoucht en met een washandje mijn voeten ‘schoongemaakt’. DIT is het resultaat!

2 likes

Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt. Laat je eelt echt los of gaan je voeten er alleen gewoon van vervellen, ook op plekken zonder eelt?

Dat laatste lijkt me namelijk niet zo nuttig, maar ik zou wel wat minder eelt willen, dus zal ik wel of zal ik niet?

2 likes

Het dikke eelt wat ik kwijt wilde zit er nog
 misschien had ik de sokken langen aan moeten houden? Ik had ze bijna 2 uur aan.

1 like

Thanks voor je snelle reactie! Hm ja, daar was ik dus al een beetje bang voor. Het heeft dan geen speciaal effect op dat eelt, maar ook daar gaat gewoon een velletje vanaf


Eerst lekker weken in een (voeten)bad tot het eelt zacht is en dan met een puimsteen.
Dan is niet meteen alles weg, dus ik doe het af en toe om bij te houden. Maar meestal vergeet ik het tot het sandalenweer is.

1 like

Ik heb iets gegeten waar mijn darmen niet goed op reageren en alle mensen die lucht jongens :face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face:

1 like

Ik laat het altijd door de pedicure doen maar nu kan dat niet :confused:

Ik knip het eraf met een schaar :smile2:

1 like