Het TMI topic #2 (Deel 1)

ik snij het eraf met een gesloopt scheermesje.
geen aanrader. maar blijf het wel doen.

2 likes

Nou ik weet niet waar ik last van heb maar ik ben vanmiddag tijdens het verwisselen van mijn tampon gewoon vergeten een nieuwe in te doen en laten we zeggen dat ik blij ben dat ik thuis werk. Blehh voel me net weer een 12 jarige die voor het eerst ongesteld wordt. Zo vies.

1 like

Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst de eeltstokken gebruikt en man dat werkt goed. De vellen hangen aan mijn voeten. Ik had net ook nog een amandelsteentje. Voel me echt extreem goor nu.

1 like

Ik heb denk ik een ingegroeide haar maar het zit precies op die plek/pees van been naar vagina en daar zit ook het randje van mijn ondergoed maar het doet zoveel pijn. Alsof het afknelt. Maar met dat bultje kan ik niks. Het vrij klein nog

2 likes

Ik ben ook altijd zo opgelucht als ik de kern te pakken heb! Vroeger had ik dat nooit goed door en dan werd het bloeden maar dan na een paar dagen wĆ©Ć©r vol pus. Maar sinds ik op het forum paar jaar terug las dat je echt de kern moet hebben zet ik ook goed door :ā€™)
Van de week had ik ook zoā€™n kreng dat ik verwachtte niet goed uit te kunnen knijpen. Heb toen een blarenpleister erop gedaan maar ik moest 20u later toch echt de deur uit. Pleister eraf gehaald en het ging enorm bloeden :o Maar dat hield vrij snel op en daarna kwam er al heel snel een klein keurig korstje op. Veel mooie dan wanneer ik er meteen zelf aan had zitten prutsen.
Probeerde dit daarna ook bij een puist die zo tussen mond en neus zit, maar die pleister is dus 2x niet blijven zitten door het kuiltje. Dus nu zit er een soort puist half in puswordin en geen idee wat ik er mee moet doen. Toch proberen uit te knijpen of toch nog laten zitten.

2 likes

En hier heb je geen foto van gemaakt? Zo jammer.

11 likes

Ja maar dit was echt anders dan anders! Het was niet een ā€œnormaleā€ kern zeg maar. Het was echt een soort bebloed talgsteentje, op sommige delen ook al grijzig geworden omdat het zo ā€œoudā€ was. Echt heeeeel bizar.

@Chesirecat IK WILDE DAT DOEN maar toen zei mijn vriend dat ik gek was en ik geloofde hem aaargh en nu heb ik zoveel spijt want ik wil er weer naar kijken

7 likes

Pics.
Or.
It.
DIDNā€™T HAPPEN!!!

Je hebt toch wel ooit in de laatste weken een foto gemaakt hiervan? Kan toch niet anders?

Van mijn puist op mijn gezicht? Haha maar ik heb zo vaak grote puisten, dan blijf ik bezig! Sorry man.

2 likes

DIT heb ik ook altijd. Altijd op die pees. Nu sinds ik thuis werk en in de zomer omdat ik zo veel fiets!
Draag nu paar een trainingsbroek en geen onderbroeken, dat helpt wel

Oh ja ik fiets ook veel en gisteren ook pijn tijdens het fietsen!! Ik draag nu ook even geen ondergoed. Maar hoop dat het snel weg gaat. Echt een rotplek!

Jaa ik heb zoā€™n douchegel die koud wordt, net als de intiemwasgel chilly van jaaaren geleden; dat is wel fijn en verkoelend. Het enige wat op lange termijn werkt is niet de hele tijd dezelfde onderbroek dragen, en dan bedoel ik niet letterlijk dezelfde maar van mijn lievelings heb er tien ongeveer dus die pak ik vaak en oog beetje afwisselen tussen strakke broeken en jurkjes. Maar die plek blijft altijd een terugkerend ā€œprobleemā€

Niets is zo lekker als de dag na je menstruatie weer zonder maandverband te kunnen lopen. Ben zo blij als ik dan weer strings aankan :sweat_smile:

11 likes

Ik wax al vijf jaar mā€™n poes maar aangezien alle waxsalons nu gesloten zijn moet ik 't zelf maar onderhouden. Het werd nogal lang dus ik dacht jooooh ik knip de boel ff wat korter maar man man man wat een gedoe!!! Toen heb ik toch maar de bende geschoren (wederom wat een gedoe!!!) en wel een driehoek laten staan maar aangezien ik lukraak was begonnen met knippen ziet het er nu echt niet uit haha wat een ellende

2 likes

Inmiddels ben ik bijna 2 weken verder sinds de eeltsokken. Nog steeds veel vellen, maar het einde is in zicht!
Wat wel rukkie is, is dat door het vele wandelen (ter afwisseling van het thuiswerken en ivm de dichte sportscholen) mijn voeten mega gevoelig zijn! Ze zijn dik en opgezwollen na zoā€™n 6000 stappen!

Ik heb sinds 2 dagen een opkomende puist tussen mijn neus en bovenlip die niet doorzet en het is wel echt een bult. Nu heb ik er een blarenpleister op gedaan en ik ben benieuwd wat ik morgen ga aantreffen. Beter doet het iets want die bult doet pijn.

De bult natmaken en er zeezout opdeppen helpt anders ook!

2 likes

Ik had me net een dikke snot stolsel onder de douche. Twijfelde serieus om uit de douche te stappen en er een foto van te maken voor hier.

1 like

En de reden dat je dat niet hebt gedaan isā€¦?

:joy: omdat ik niet met mijn natte lichaam naar de slaapkamer wou lopen want koud.

2 likes