Het TMI topic #2 (Deel 1)

Eens een ranzige TMI ipv een bevredigende: mijn wc is volledig verstopt en volgelopen met bruin poepwater :cry: :cry: :cry: Heb er al een fles Destop ingegooid en met zo’n ontstopper erin zitten pompen maar het lijkt enkel erger te worden :cry:

1 like

Heel erg herkenbaar! Ik probeer soms via mijn vagina de drol te stimuleren. Als je met je duim richting je anus drukt voel je het zitten, en zodra je daar wrijft wil het soms beter gaan. Ik hoop dat je de volgende keer weer gewoon normaal kan gaan! Verstopping is zo rot.

3 likes

Ben al meer dan een uur wakker door mega buikkrampen. Echt top.

Hahahahaha zo herkenbaar. Ben dan ook altijd bang dat de wc verstopt raakt door het oneindige wc papier.

3 likes

Mijn vriend en ik peuteren bij elkaar, maar hij zit bijna iedere dag te vissen naar mee-eters. Van de week was het echt feest mede doordat er goed licht was en hij alles kon zien. Het is zo ontspannend, fascinerend en rustgevend. Mede doordat hij plekjes knijpt waar ik nooit bij kan (in mijn oren, kaak, zijkant van mijn haargrens)

Zie hier het resultaat.

Samenvatting

Note: zonet heeft hij weer lopen mieren en is er een soortgelijk papiertje gevuld. Ik snap niet hoe ik er aan kom (zou het komen doordat ik sinds kort the Ordinary smeer met niacinamide 10 + zinc 1 ter aanvulling op mijn dagelijkse routine?! :no_mouth:)

Doen meer partners bij jullie plukken of is dit echt raar :joy::joy:

9 likes

Omg.
Ik heb een heftige oorontsteking. Dubbel AB blablabla.
Maar mijn huisarts zei, ik zie wat in je oor zitten. Ik had voor mijn loopoor papiertjes gebruikt om de druipers weg te vegen.
En nu valt er een deel van het papiertje uit :nauseated_face:
Helemaal geel/bruin.

10 likes

Ik gebruik die Niacimide ook. Ik
Had in net begin ook opvallend veel puistjes en bultjes. Blijkt dat het je celdeling versnelt en dat iedere toekomstige puist en/of meeeters vliegensvlug naar je huidoppervlak toe reist

Ging bijna weer over mijn nek toen ik net tijdens het schotsen met een warme emmer op schoot zat, gadver wat een naar gevoel :sweat_smile:

Ik wil ook echt mee-eters kunnen uitknijpen, bij mij lukt dat zeer zelden? Wel gewoon andere puistjes en bultjes etc, maar ik kan op 1 hand tellen hoe vaak het me gelukt is om echt een zwart puntje van een mee-eter uit te knijpen. Zie ze soms wel zitten, maar krijg dat er echt niet uit :sweat_smile:

Wil je van huid ruilen? Heb gisteren echt een grote gore puist uitgedrukt. Echt zo’n gore die alle kanten opspoot

1 like

Denk niet dat je dat wil haha, heb al 10 jaar 24/7 last van puistjes (durf het geen acné te noemen, want weet dat het veel erger kan). Maar idk mee-eters uitknijpen lukt gewoon niet, misschien zitten ze te diep ofzo.

Maar zijn het zwartjes. Van die naaldenknopjes? Of witjes, met een wit kopje?

Ik gebruik altijd een extractor, te halen via ebay. En dan ga ik alleen pulken als ik mijn huid heb gereinigd of gewassen.

Nee. Echt? :flushed: En blijft dat dan zo? Of wordt het vanzelf minder?

De zwartjes zijn de enige die ik er nooit uit krijg. Zo’n apparaatje lijkt me inderdaad wel handig

Mijn huid is nu rustiger gelukkig! Ik denk dat alles eruit gewerkt is :wink:

1 like

Vandaag weer 2 buikpijnaanvallen. De eerste vanmiddag toen ik in de supermarkt stond. Heb denk ik nog nooit zo snel boodschappen gedaan en nu net weer. Kreeg opeens zo’n buikpijn dus snel naar de wc.

Maar het vervelende is dat ik daarna gewoon bijna nooit een opgelucht gevoel heb.

En ik had van de week echt een dikke bult bij mijn bikinilijn. En ik heb nooit zo snel last van ingegroeide haren. Dus ik hoopte echt dat er heel veel troep uit zou komen maar er kwam maar niks en nu is hij uit zichzelf gaan slinken. Echt wen teleurstelling

Eerst een beetje stomen misschien? Ik heb zo’n Carmen ding, doet het wel okay

1 like

Dat is (vaak) tijdelijk. Purging noemen ze dat geloof ik. Ik had het ook bij de niacinamide, maar bijv ook toen ik voor het eerst exfoliatoe gebruikte.

1 like

Heel erg fijn en bedankt voor de geruststelling.

Ik begon bijna aan mijn gezondheid te twijfelen (stoppen met roken, begonnen met hardlopen, anders eten, icm slechte huid, veel puistjes en pukkeltjes)

Haha nou los van wat je op je gezicht smeert kan stoppen met roken en anders eten er ook zeker mee te maken hebben. Logisch dat je even schrikt, maar even doorzetten en dan zie je later echt verbetering (er even vanuit gaande dat het idd purging is he).

Hoe lang ben je hier nu mee bezig?