Ik zit even lekker op de wc… eerste hoop was al gelukt maar ik had nog buikpijn dus ik zat rustig af te wachten tot de rest lukte… ging de bel ik woon gelukkig boven maar moest met mijn broek op mijn knieeen vet snel naar de deurbel rennen. Postbezorger heel verhaal ik zo ja ja leg maar op de trap. Ondertussen hopend dat niemand van mijn overburen thuis was en mij met mijn broek en string omlaag zagen staan
Ik heb een ontsteking aan mijn teen en er komt echt gore troep uit. En alleen slippers of sandalen doet geen pijn, dus sorry wereld voor deze viezigheid als ik ff naar buiten moet.
Haha ik had het pakketje helaas echt nodig
Na een week heftige buikgriep en een week herstellen eindelijk weer normaal naar de wc. Bijna vergeten hoe dat was
AH gatverdamme man, ik ging douchen en normaal als ik ongesteld ben komen en dan misschien een paar druppels bloed. Nu veel meer, en tot mijn verbazing had ik nog een tampon in. Dus die trok ik uit en was natuurlijk helemaal vol. Het vloog naar de muur. Leek wel alsof er een moord in de douche was gepleegd. Bah
Sinds ik zwanger ben, zitten mijn borsten onder de mee-eters. Als ik ze er uit knijp (wat wel voldoening geeft natuurlijk, haha!), zijn ze 1 à 2 dagen later gewoon weer terug.
Vind het altijd zo lekker om mee eters uit te knijpen. Hoe dikker hoe beter
Gisteren had ik er eentje gevonden in mijn zij, zag je ook gewoon echt een puist bultje laat maar zeggen. Was denkt ik de helft van een wattenstaafje kant qua grootte. heeeeeeeerlijk.
Uit al mijn gaten komt troep
Tweede dag ongesteld, een week later dan zou moeten, en dan verlies ik nog meer bloed dan normaal.
Groene stukken snot uit neus en keel ivm verkoudheid.
En omdat ik ibuprofen slik voor mijn menstruatie en mijn darmen dat niet zo fijn vinden (PDS) nu ook nog aan de dunne.
Ik ben straks als dit over is gewoon een nieuw mens joh, echt een deep cleanse dit.
Iemand magische tips voor stinkvoeten? Begin moedeloos te worden…
Draag je al wel leren schoenen ipv synthetische?
Katoen of bamboesokken? Sokken op 60 graden wassen?
Mn date is na 2 nachten bij me te zijn geweest nu net naar huis gegaan en op het moment dat hij de deur dichtdeed ben ik naar de wc gesprint. Kan echt niet lekker kakken met iemand in mijn huis.
Op vakantie, in een gedeeld appartementje stuurde ik mijn vriendin ook wel eens vast naar buiten/ de auto zodat ik nog even kon poepen.
Oh jemig, ik quote je per ongeluk met mijn poepverhaal.
Talkpoeder in je schoenen/sokken doen? Ik heb zo’n flesje van Lush met talkpoeder,ruikt ook nog eens lekker.Ik weet niet in hoeverre het geurtjes tegengaat want daar heb ik niet zo’n last van maar het vochtige gevoel gaat het wel tegen.
Leuk die ijsjes met zwarte hoorntjes. Heb je toch twee keer plezier van.
Oh god, jongens. Ik ben ineens zo verstopt? Ik kon eindelijk weer naar de wc maar ik dacht al dat het een hele bevalling zou worden. Nou ging ik zitten met mijn poepkrukje, helemaal klaar voor de strijd. Ik durfde gewoon niet te persen want ik voelde gewoon, dit gaat niet goed, ik ga uitscheuren als een gek. Toen dacht ik nog aan dat iemand hier een keer vertelde dat ze haar stront er uitgepeuterd heeft omdat het gewoon écht niet ging. Ik stond op het punt om het ook te doen maar ik dacht, nog 1 keer alles geven. Nou omg het was zooooo’n bevreiding!! Ik was oprecht teleurgesteld dat ik niet kon zien hoe groot(dik!!) Het exemplaar was want hij verdween meteen in het water zo jammer. Ik heb nu wel het gevoel alsof mijn anus helemaal openstaat? En het was vanmorgen. Nja, moest het even kwijt want heb nog nooit zo’n mega opluchting en verdriet tegelijk gehad
Altijd als het voelt alsof je aan het bevallen bent van een drol van 10 bij 10, dan is het een mini keuteltje
Ik ben laatst echt bevallen van een gigantisch rotsblok die daar al 4 dagen vast zat. Had zelfs voor het eerst een scheurtje omdat ie zo hard was geworden.
Ja misschien maar goed dat ik 'm niet heb gezien. Nu ben ik nog in de veronderstelling dat het een mega drol was en dat het me toch is gelukt
Beetje vaseline erna smeren helpt!
Ook vooraf, voordat aan de zware operatie wordt begonnen
Ik heb op vakantie niet kunnen poepen 5 dagen, nu ben ik weer thuis en heb ik toch maar een zakje macrogol genomen want ik heb zo’n buikpijn. Maar die scheten, niet normaal haha. Heb er al wel 20 gelaten