Ik ook niet maar ik lust bijna amper bonen. Er zit denk ik wel een groot verschil tussen welke soort bonen je eet. Toen ik laatst mexicaans had gegeten, wat ik vaak eet, nou de buik van mn vriend en mij was ZO aan het rommelen en pruttelen. Wij dachten dat het door een bepaald soort bonen kwam.
Is dat niet juist door sterkere kruiden/pittig?
Nee het waren juist bestwel basic enchiladas en niet scherp maar er zaten wel veel bonen bij. Dus ja ik weet ook nog steeds niet of dat maar een broodje aap is of niet. Maar ik denk dat de meeste mensen van sperziebonen geen last krijgen? Die lust ik overigens niet maar wel eerder van die zachte bruine bonen.
Ik heb volgens mij ooit gelezen dat je van het vocht wat in het blik zit bij de bonen wel last kan hebben
Ik niet maar zodra mijn opa het woord bonen al hoorde begonnen zijn darmen met de productie van gas
Ik spoel ze altijd goed af. Dan zie altijd bubbels en dat zie ik dan als de gemiste scheten want als de bubbels eraf gespoeld zijn zitten ze niet in je darmen.
Ik heb misschien alwel 10 jaar een voetwrat, paar maand geleden eindelijk moeite genomen om naar de huisarts te gaan om deze met stikstof te laten behandelen. Resultaat: bijna weg. Van de huisarts salicylzuur meegekregen om de laatste ‘‘resten’’ te verwijderen. Na 2 weken is dit het resultaat, complete vellen huid die los laten van mijn voet zo veel voldoening gaf dit om het er af te pulken.
M’n linkeroksel stinkt zooo erg de afgelopen week en bij m’n rechter ruik je niks. Bah.
Heb al 2 dagen last van m’n buik /darmen en heb zo’n schrale ass nu
Heb een ontstoken oorbelgaatje en dat meurt ook zo erg he, gadverdamme!
Wassen met natuurazijn. Ik heb het keer gehad na slechte reactie op een deo. Niks werkte… behalve dat.
Ongesteld zijn, pijn hebben en dan die kut darmen erbij. Ik kan me niet heugen dat ik ook zo raar moest kakken toen ik 15 was en menstrueerde.
Ik heb inderdaad ook het idee dat ik dat de laatste jaren pas heb!
Ik heb al maanden een wondje wat volgens mij eerst een ingegroeide haar is maar er komt elke keer een berg pus uit
Ik heb een blaar op m’n vinger, met blaren pleister. Heel fascinerend dat het een hartje is
Vind dit programma wel erg TMI (en boeiend): Niet normaal vies
Over een schoonmaker die extreem schoonmaakwerk doet, zoals plekken schoonmaken waar overleden personen hebben gelegen.
Vind het ook heel interessant - en je moet het maar kunnen. Ik schijt altijd in m’n broek als ik voor m’n werk ergens heen moet waar het er misschien zo ranzig kan zijn.
Ja, ook echt knap dat hij tegen al die geuren kan en blijft doorpraten in die geur. Ik zou niet kunnen stoppen met kokhalzen.
Hij heeft wel vaak FFP-maskers op zag ik, dat helpt wel.
Heel interessant inderdaad! Ik kende hem al van het youtubekanaal van zijn bedrijf Frisse Kater