Ik heb inderdaad ook het idee dat ik dat de laatste jaren pas heb!
Ik heb al maanden een wondje wat volgens mij eerst een ingegroeide haar is maar er komt elke keer een berg pus uit
Ik heb een blaar op m’n vinger, met blaren pleister. Heel fascinerend dat het een hartje is
Vind dit programma wel erg TMI (en boeiend): Niet normaal vies
Over een schoonmaker die extreem schoonmaakwerk doet, zoals plekken schoonmaken waar overleden personen hebben gelegen.
Vind het ook heel interessant - en je moet het maar kunnen. Ik schijt altijd in m’n broek als ik voor m’n werk ergens heen moet waar het er misschien zo ranzig kan zijn.
Ja, ook echt knap dat hij tegen al die geuren kan en blijft doorpraten in die geur. Ik zou niet kunnen stoppen met kokhalzen.
Hij heeft wel vaak FFP-maskers op zag ik, dat helpt wel.
Heel interessant inderdaad! Ik kende hem al van het youtubekanaal van zijn bedrijf Frisse Kater
Resultaat van 10 dagen likdoornpleister: hij is eruit!!
Edit: excuus voor het haar in het putje, maar hey, dit is het TMI topic
Wat doe jij voor vies werk dan?
Ik heb laatste dagen veel kurkuma op en mijn oksels stinken laatste dagen. Nu vraag ik me af of er een verband is
Moet heel soms wel eens naar een lijkvinding toe.
Had weer eens enorm last van puisten. Eentje vlak onder mn neusgat. Deed teringveel pijn. Heb m aangestipt met een naald om de druk eraf te halen. Toen kwam er een beetje pus uit. Een paar uur later drukte ik nog een keer en met een knappend geluid spoot alles tegen de spiegel. Echt een opluchting.
En nu zwaar ongesteld met diarree. Happy Monday for me -.-
Nice!
Zou heel goed kunnen!
Ik merk ook na het eten van bepaalde kruiden dat mijn lichaamsgeuren (maar ook zelfs urine sorry tmi) anders ruikt
Vroeger vond ik bepaalde mensen ook altijd zo’n gekke lucht hebben maar dacht toen al dat het door bepaald eten kwam. Nu ondervind ik het dus zelf :’)
Net die dag dat ik een kantoor dag heb, heb ik diarree. Zo niet relaxt.
Ohhahahahah heeeeeeelijk. Ik voel je pijn en opluchting tegelijk!
Ik ben bijna jaloers
Ik heb zo’n puist dat je dat ding hele tijd in je ooghoeken ziet. In de dertig en joekels van puisten